banner
חברת מכלול פותחת את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב // יחצ
חברת מכלול פותחת את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב // יחצ

חברת "מכלול" פתחה את יום המסחר הראשון בבורסה

החברה השלימה באחרונה הנפקת IPO עם גיוס של 110 מיליון שקל לפי שווי של 390 מיליון שקל. אורי פז, מנכ"ל מכלול: "הנפקת החברה והפיכתה לציבורית היא אבן דרך משמעותית עבורנו"

 

חברת האשראי החוץ בנקאי מכלול מדווחת כי פתחה השבוע את יום המסחר הראשון בבורסה לניירות ערך בת"א בטקס חגיגי מסורתי במעמד הנהלת מכלול, צבי זיו יו"ר, ושלושת בעלי השליטה בחברה – אורי פז מנכ"ל מכלול מימון, איילת רוסק מנכ"לית מכלול נדל"ן וירון בלנק דירקטור במכלול מימון. החברה החלה להיסחר בבורסת ת"א בשבוע שעבר וצפויה בקרוב להצטרף למדדי הבורסה במסלול המהיר. 

החברה השלימה באחרונה הנפקת IPO מוצלחת עם גיוס של 110 מיליון שקל לפי שווי של 390 מיליון שקל. על פי הדיווח, ההנפקה הסתיימה עם ביקושי יתר מגופים מובילים ביניהם כלל ביטוח, שותפה אסטרטגית מרכזית מיום הקמת מכלול, אשר לקחה חלק משמעותי ערב ההנפקה ומחזיקה בחברה 24.9%. בין בעלי המניות הבולטים הנוספים בחברה ניתן למנות את קרן נוקד (5.2%), ומייסדי מכלול-  איילת רוסק (13%), ירון בלנק (13%) ואורי פז (19.7%).

למכלול תיק אשראי כולל של מעל חצי מיליארד שקל, והיא צופה הכנסות פרופורמה של כ-68 מיליון שקל בשנת 2021, עם רווח נקי שנתי צפוי לאחר התאמות של 32.6 מיליון. תחזית החברה לתוצאות העסקיות במחצית השנייה של 2021 משקפת ציפייה לקצב הכנסות שנתי של 74.2 מיליון שקל ולקצב רווח שנתי לאחר התאמות של 37.8 מיליון שקל. במסגרת התחזית החברה צפויה להרחיב את תחומי הפעילות הקיימים – מתן אשראי בכיר ליזמי נדל"ן ומתן חוב מורכב לחברות Middle Market צומחות. 

אורי פז מנכ"ל מכלול מסר: "הנפקת החברה והפיכתה לציבורית היא אבן דרך משמעותית עבורנו. הצלחת ההנפקה בעת הזו הוכיחה את הבעת האמון של השוק בחברה ואנו גאים בהיענות הגבוהה שהייתה למהלך הזה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות