banner
פנטהאוז בפרויקט ניסן הכהן // הדמיה: 3Dvision
פנטהאוז בפרויקט ניסן הכהן // הדמיה: 3Dvision

ת"א: פנטהאוז בתמ"א 38/2 בשכונת ישגב נמכר ב-7.250 מיליון שקל

הפרויקט כולל 18 יח"ד בבניין בן 4 קומות. עד כה נמכרו דירות 5 חדרים בשטח של כ- 120 מ"ר במחיר ממוצע של כ-4.2 מיליון שקל. דירת גן מוצעת למכירה ב- 5.350 מיליון שקל

חברת תנופה בעיר מקבוצת רם אדרת מדווחת כי מכרה דירת פנטהאוז בפרויקט התחדשות עירונית שמקימה החברה ברחוב ניסן הכהן 3א – 5א בשכונת ישגב בתל אביב, במחיר של 7.250 מיליון ₪. הפנטהאוז בנוי במפלס אחד בשטח של כ- 150 מ"ר, עם מרפסות בשטח של כ- 100 מ"ר, ממוקם בקומה הרביעית והאחרונה בבניין וכולל שתי חניות תת קרקעיות ומחסן בטאבו.

הפרויקט נבנה במסגרת תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש וכולל 18 יח"ד בבניין בן 4 קומות – המקסימום שמאפשרת תוכנית המיתאר, שלו שתי כניסות. בפרויקט נמכרו דירות 5 חדרים בשטח של כ- 120 מ"ר במחיר ממוצע של כ- 4.2 מיליון שקל. כעת נותרה למכירה דירת גן בלבד במחיר של 5.350 מיליון שקל.

טלי שרון // צילום: נועם אקהאוס
טלי שרון // צילום: נועם אקהאוס

טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות החברה, מסרה כי: "את הדירות המיוחדות, באופן טבעי, אנו שומרים לסוף השיווק, במטרה להשביח ככל הניתן את העסקאות. מכירת הפנטהאוז השביחה את הנכסים בפרויקט ואף בשכונה כולה. שכונת ישגב מושכת ביקושים מצד אוכלוסיה מחתך סוציו-אקונומי גבוה, אנחנו מאוד מאמינים בשכונה וצופים שתהיה עליית ערך משמעותית לכלל נכסים בה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות