banner
רון אבידן // צילום: תמר מצפי
רון אבידן // צילום: תמר מצפי

חברת אזורים סוגרת את הרבעון השני עם היקף מכירות של כמיליארד שקל

החברה מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2021 ובתוך כך על עלייה של כ-300% בהיקף המכירות ועלייה של כ-200% במכירת דירות שעמדו על 434 יח"ד

חברת אזורים מדווחת היום על נתוני המכירות לרבעון השני לשנת 2021 עם מכירות בהיקף של כמיליארד שקל, כאשר ברבעון המקביל אשתקד היקף המכירות היו כ-347 מיליון שקל, עלייה של כ-300% בהיקף הכספי של מכירת דירות. מחירה הממוצע של דירה ברבעון השני ל-2021 עמד על כ-2.26 מיליון שקל.

עוד על פי הדיווח, מספר הדירות שמכרה החברה ברבעון זה עומד על 434 דירות, פי 2 ממספר הדירות שמכרה ברבעון המקביל אשתקד עלייה של כ-200%. כמו כן, בשני הרבעונים לשנת 2021 מכרה חברת אזורים 885 דירות בהיקף של כ-2 מיליארד שקל, זאת ביחס לכל שנת 2020 בהם מכרה החברה 976 דירות בהיקף כספי של 1.8 מיליארד שקל.

לדברי החברה, הפרויקטים שהשפיעו באופן המהותי ביותר על היקפי המכירות ברבעון הראשון לשנה הם פרויקט Moment בבת-ים, פרויקט Exchange Ramat Gan, פרויקט "הנרקיס" בראשון לציון ופרויקט "סנטרל פארק" בבאר שבע.

רון אבידן, מנכ"ל אזורים, התייחס לנתונים ואמר כי: "אזורים מסמנת מהפכה בתחום הנדל"ן למגורים עם תוצאות חסרות תקדים ברבעון השני לשנת 2021. הצגנו מכירות שיא ברבעון הראשון וכעת אנו חווים ביקושי שיא עם היקף דירות שמשתווה כמעט להיקף הדירות שמכרה החברה בכל שנת 2020. העלייה בביקושים בתחום הנדל"ן למגורים הולכת וגדלה בצורה משמעותית ואנו מודים לציבור הרוכשים על הבעת האמון בחברה. אזורים ממשיכה להרחיב את צבר הפרויקטים האיכותי והמגוון שלה, תוך התמודדות עם מחסור בהיצע הקרקעות, באמצעות עסקאות קרקע אטרקטיביות באזורי ביקוש, ייזום ותכנון פרוייקטים משמעותיים בתחום ההתחדשות העירונית וכן קידום והשקעה בתחומים נוספים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות