banner
נועם ברכה מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה // יחצ
נועם ברכה מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה // יחצ

קרן הנדל"ן של הלמן-אלדובי השקיעה 25 מיליון שקלים בפרוייקטי תמ"א 38

קרן הנדל"ן של הלמן-אלדובי השקיעה בשלושה פרוייקטים של התחדשות עירונית בתל אביב בהיקף כולל של כ-25 מיליון ₪

תמונה: נועם ברכה // יחצ

קרן ההתחדשות העירונית של הלמן-אלדובי שהשלימה באוגוסט האחרון סבב גיוס ראשון של 50 מיליון ₪  באוגוסט האחרון, הודיעה על השקעה במתן הלוואות לשלושה פרוייקטים של התחדשות עירונית בתל-אביב. הפרוייקט הראשון, ברחוב ג'ורג' אליוט בתל-אביב כולל בניית 5 יח"ד בנוסף ל-6 יחידות הדיור הקיימות בבניין. העלות הכוללת של ביצוע פרוייקט התמ"א עומדת על כ- 22 מיליון ₪ והקרן תעניק ליזם אשראי של כ-15.5 מיליון ₪ לתקופה של כ- 24 חודשים. 

הפרוייקט השני נמצא  ברחוב מוזיר בתל-אביב והוא כולל בניית 28 יח"ד חדשות ובכללן דירות גן ודירות גג, מתוכם 12 דירות ליזם והיתרה לבעלי הדירות הקיימים. עלות הפרוייקט, הכולל הריסת המבנה הקיים ובניית חדש עומדת על כ- 50 מיליון ₪ והאשראי אותו תספק הקרן ליזם עומד על 6 מיליון ₪ לתקופה של כ- 24 חודשים. 

הפרוייקט השלישי נמצא ברחוב יהודה המכבי בצפון הישן של תל אביב והוא כולל בניית 26 יח"ד ובכללן דירות גן ודירות גג, ושתי חנויות, מתוכן 11 יח"ד וחנות אחת ליזם. מדובר בפרוייקט של הריסה ובניה מחדש בעלות כוללת של כ-46 מיליון ₪. הקרן תעמיד ליזם הפרוייקט אשראי של 3.5 מיליון ₪ לתקופה של כ- 24 חודשים.

הקרן דיווחה השבוע על יציאה על לסבב גיוס חדש של עד 70 מיליון ₪. ההשקעה המינימאלית בקרן עומדת על 150,000 ₪.  נועם ברכה, מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה:  "תחום ההתחדשות עירונית מגלם פוטנציאל אדיר הן לרשויות, הן ליזמים והן לבעלי הדירות עצמם, אולם עד כה סף הכניסה לתחום הוא גבוה. עבור המשקיעים מדובר היה בהיקפי השקעה גדולים. הקרן  נותנת מענה מאפשרת חשיפה לתחום ללא מינוף ותוך בניית תיק השקעות מגוון".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות