banner
באדיבות יח"צ
באדיבות יח"צ

"גרופית" ו"יסודות איתנים" מקימות פארק תעשייה ליד הכנרת בהשקעה של 330 מיליון שקל

הפארק ישתרע על כ-107 דונם ויכלול כ-70,000 מ"ר לתעשייה והעסקה להקמתו כוללת בניית הרחבה עם 170 יח"ד לטובת קיבוץ אשדות יעקב מאוחד

הושק פארק תעשיות חדש בעמק הירדן. הפארק ממוקם על כביש 90, בסמוך לקיבוץ אשדות יעקב מאוחד, משתרע על שטח כולל של כ- 107 דונם ויכיל מבנים בשטח של כ – 70 אלף מ״ר להשכרה לתעשיות הייטק, ביוטק, פודטק, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה. הבניין הראשון בשטח של כ- 3,200  יחל להיבנות בעוד כחצי שנה עם קבלת היתר הבנייה.

את הפארק מקימות חברות היזמות גרופית הנדסה ויסודות איתנים, בשיתוף עם קיבוץ אשדות יעקב מאוחד, והוא יכלול פרויקט מגורים של הרחבה קהילתית הכולל 170 יח"ד, מתוכם שווקו כמאה בתים, כשמונים בתים מתוכם אוכלסו ונותר שלב נוסף לשיווק של 70 בתים. 

אריה דהן, מנכל פארק העסקים כנרת, מסר כי: "האזור בשל מאוד להקמה של פארק עסקים, האזור עם הטבות של עדיפות לאומית א', יש הבנה עם המועצה האזורית לסייע בהטבות שונות, כדי למשוך אלינו חברות ומפעלים. פנינו ללשכת ראש הממשלה כדי להקים את מפעל פייזר אצלנו ואנו מקווים שנענה בחיוב. אנחנו בשלב של קבלת היתרים כאשר הצפי לאכלוס הוא באמצע 2023. יש מספר חברות שמתעניינות לשכור שטחי משרדים ותעשייה בבניין הראשון וכשהוא יושכר נמשיך בבניית הבניין השני". 

עידן גרינבאום, ראש מועצת עמק הירדן, ציין כי: "אנחנו נפגשים מידי יום עם ראשי מפלגות שמבטיחים לנו רכבות וכבישים שיביאו אותנו תוך חצי שעה לתל אביב ואני עונה לאותם ראשי מפלגות שתחבורה זה חשוב, אך מי שבא לגור כאן רוצה לבנות את חייו כאן ולעבוד כאן. לכן כל יזם ותעשיין שמעוניין לבדוק את האפשרות להגיע לכאן יזכה מאיתנו לחיבוק ותמיכה." 

צילום: ליאור פוזניאק
צילום: ליאור פוזניאק

באירוע נכחו שלומי אטיאס, מנכ"ל המשרד לפיתוח הגליל, נחום איצקוביץ' מנכ"ל משרד החקלאות, ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, אלי גן נשיא התאחדות התעשיינים באזור הצפון, עידן גרינבאום ראש מועצה אזורית עמק הירדן, נתי אלפסי ראש מועצת מגדל, חנה רדו יו"ר קבוצת 19 וסופרסונס, רים יונס יו"ר אלפא אומגה, תעשיינים ועוד

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות