banner
יציקת רפסודה למגדל המשרדים פרויקט אקסצ'יינג' רמת גן // צילום אילן ספרא
יציקת רפסודה למגדל המשרדים פרויקט אקסצ'יינג' רמת גן // צילום אילן ספרא

ביקושים למגורים בעירוב שימושים: כ-50% מהדירות במגדל חדש ברמת גן שווקו בתוך שבועיים

הפרויקט כולל שני מגדלים, למסחר ומשרדים ולמגורים, בהיקף השקעה של כמיליארד שקלים. כ-170 יח"ד שווקו במגדל מגורים הכולל 355 יח"ד, בהיקף מכירות של 439 מיליון שקל

בצל עידן העבודה מהבית והשינויים הצפויים בחללי העבודה של מגדלי המשרדים, בוצעה השבוע יציקת הרפסודה למגדל המשרדים בפרויקט Exchange Ramat Gan, על המגרש בו פעל בית החרושת המיתולוגי לשוקולד. 

הפרויקט, יכלול שני מגדלים על מגרש של כ-8.1 דונם, 3000 מ"ר שטחי מסחר ועוד כ-60,000 מ"ר של שטחי משרדים, ב-45 קומות בהיקף השקעה של כמיליארד שקלים. הצפי לסיום העבודה הינו בתוך כ-4 שנים. לצד מגדל המשרדים, החלה בניית מגדל מגורים בן 55 קומות הכולל 355 יח"ד, מתוכן שווקו על פי הדיווח כ- 170 דירות בתוך כשבועיים בלבד, בהיקף מכירות של 439 מיליון שקל. 

צחי הרץ, מנהל נדל"ן ישראל בחטיבת ההשקעות של מגדל ביטוח, המבצעת את הפרויקט בשיתוף חברת אזורים, מסר כי: "אנו מאמינים מאד בקונספט של תעסוקה ומסחר בסמוך למגורים ולעורקי תחבורה ואמצעי תחבורה משמעותיים. בעולם המשתנה לנגד עינינו כמעט בכל המובנים וביחוד בהיבטים הכלכליים והחברתיים, קיים חיפוש אחר פרויקטים העונים על צרכים מגוונים- תעסוקה לצד מסחר, מגורים, נגישות תחבורתית  ועוד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות