banner
קבוצת תצפית נדלן // אלעד נחמני
קבוצת תצפית נדלן // אלעד נחמני

על הפרק: 20 דונם רצועת חוף על שפת הכנרת ו- 43 דונם בואדי רקת נרכשו על ידי יזם פרטי

החברה היזמית  רכשה בסך הכל כ- 135 דונם יקרי ערך על שפת הכנרת ובוואדי רקת. החברה מתכננת לקדם בשטחים מתחמי מגורים, מלונאות, הסעדה ומתקנים הנדסיים

 

קבוצת תצפית נדל"ן מדווחת כי רכשה חטיבת קרקע פרטית נדירה ומשכך שנויה במחלוקת, בשטח 135 דונם בכניסה הצפונית לטבריה על אגם הכנרת, מתוכה רצועת חוף של 20 דונם. החברה רכשה את הקרקע במשותף עם איש העסקים המקומי אבי דהאן. על פי הדיווח, הקרקע היתה בבעלות משותפת של איש עסקים איטלקי עם יורשיו של יאיר ובמן ז"ל, מגדולי הקבלנים בצפון הארץ. שווי הקרקע מוערך ביותר מ-50 מיליון שקל.

מדובר בקרקע הפרטית הגדולה ביותר בטבריה. על פי היזמים, התב"ע שחלה בתוכנית כוללת מספר ייעודים, ביניהם כ- 43 דונם מיועדים למתקנים הנדסיים בהם ניתן לעשות מספר שימושים, כגון מתקני אחסנת סירות ועד לאגירת חשמל, מתקני פינוי אשפה, גריסת גזם ועוד. ברצועת החוף כפי הנראה יקודמו שימושי הסעדה, מגורים ומלונאות אולם נכון להיום היזמים לא ממהרים להצהיר על השימושים הצפויים להיות מקודמים על ידם. בתוך כך, חלקה הגדול  של הקרקע נמצא ממערב ובצמוד לשכונת המגורים מצפה רקת שנמצאת בחלקה המערבי של טבריה. 

זאב ג'וזף, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תצפית נדל"ן, אומר כי: "הקרקע שנרכשה ובתוכה גם רצועת החוף היא אחת מעתודות הקרקעות האחרונות שהיו פנויות בטבריה ובאזור הכנרת, והיא נחשבת לנדירה. האזור זוכה לביקושים גבוהים ומחירי הקרקעות מרקיעי שחקים, כך שמבחינתנו מדובר בעסקה מצוינת. כמו כן זו חטיבת הקרקע הפרטית הגדולה ביותר בתחום השיפוט של העיר טבריה ואנו רואים בה עסקה אסטרטגית לחברה ומאוד מאמינים באזור".

שמוליק כהן // דובי שמחי
שמוליק כהן // דובי שמחי

שמוליק כהן, שמאי מקרקעין מחברת SK שמאות, המתמחה בליווי פיננסי ואשר מלווה בפועל מספר עסקאות רב באזור טבריה ועל חוף הכנרת, מציין כי : "מדובר במיקום נדיר על רצועת החוף בקו ראשון למים, היתרון לגודל לצד מגוון היעודים הרב הקיימים והפוטנציאלים משקפים כדאיות כלכלית מהותית בבחינת הביקושים הגבוהים לצד היצע נמוך". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות