banner
עומר הלפרן // יחצ
עומר הלפרן // יחצ

"רובי קפיטל" העמידה הלוואה של כ-50 מיליון שקל לקבוצת רכישה

החברה מדווחת כי העמידה הלוואה בסך 50 מיליון שקל לקבוצת רכישה ברחוב שפר בשוק נחלת בנימין תל אביב. שווי הפרויקט נאמד בכ-150 מיליון שקל וכולל 32 יחידות דיור

תמונה: עומר הלפרן // יחצ

פרויקט שפר 20-22 בתל אביב נמצא לקראת ביצוע, זאת לאחר שלדברי החברה, הפרויקט "ספג עיכובים של שנים רבות בהן התקשה למצוא פתרון מימון ראוי כתוצאה מסיבוכים פיננסים". כעת כאמור, החברה העמידה לקבוצת הרכישה את הסכום הנדרש להקמת הפרויקט, אשר עלותו נאמדת בכ-150 מיליון שקל. מסגרת ההלוואה הינה בסך 50 מיליון שקל, בפריסה של עד 3 שנים. 

מדובר בפרויקט הכולל מגורים, שטח מסחרי ומשתרע על שטח כולל של כ- 3500 מ"ר, מתוכם 32 יחידות דיור, בתמהיל של 2-3 חדרים ופנטהאוזים. המחיר למ"ר מוערך ב-50-60 אלף ש"ח והאכלוס צפוי להתבצע עד אמצע שנת 2022.  

עומר אלפרן, שותף ברובי קפיטל מסר כי: "לשמחתי הרבה הצלחנו, בשיתוף פעולה מלא עם מנהל הקבוצה וחברי הנציגות, להעמיד פתרון מימוני מתאים לצרכים היחודיים של הפרויקט. ההלוואה תאפשר לחברי הקבוצה להתחיל בהקדם בבניית הפרויקט". 

רון נחמני מנהל קבוצת הרכישה, מסר כי: "אני בטוח שמאחורי המספרים, הריביות והפן הפיננסי עומדים בסופו של דבר אנשים שיהיו איתך לכל כל הדרך".   

את העסקה מטעם רובי קפיטל ליווה עו"ד ערן מזרחי, שותף במחלקת נדל"ן ומימון במשרד אפשטיין רוזנבלום מעוז ERM

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות