banner
ארז רוזנבוך // צילום עמית חכמוב
ארז רוזנבוך // צילום עמית חכמוב

"פסגות" ו"ילין לפידות" משקיעים 22.5 מיליון שקל ב"מגוריט" ישראל

בתי ההשקעות עשויים להגדיל את השקעתם במניות קרן הריט למגורים, בתוך זמן קצר, לכ-50 מיליון שקל. "אנו שומעים בשמחה את הקולות לפיהם שוק השכירות למגורים במדינה יהפוך לאג'נדה משמעותית יותר עם הקמת הממשלה הבאה", אומרים בחברה

קרן הריט למגורים מדווחת היום כי, בתי ההשקעות פסגות וילין לפידות ישקיעו 12.5 מיליון ₪ ו-10 מיליון ₪ בהתאמה, בתמורה להקצאת מניות החברה ובכך יצטרפו לחברת הביטוח "הפניקס" שהיא משקיע מוסדי ותיק ובעלת עניין במגוריט. היקף ההנפקה יעמוד על 22.5 מיליון ₪ ויתבצע לפי מחיר מניה של 80 אגורות, כך שבתי ההשקעות יקבלו לידם במסגרת ההקצאה סך כולל של 28.125 מיליון מניות, המהוות כ-8.6% ממניות הקרן. בנוסף למניות, יקבלו בתי ההשקעות אופציות (ביחס של 1.1 אופציות למניה) הניתנות למימוש עד סוף נובמבר הקרוב לפי מחיר של 85 אגורות למניה. במידה וימומשו האופציות במלואן, היקף הגיוס יגדל לכדי כ-50 מיליון ₪ וחלקם של שני הגופים המוסדיים, במניות החברה יעלה לכ-16.5%.

מבחינתה של קרן הריט למגורים מדובר "בהבעת אמון משמעותית משוק ההון. פסגות וילין לפידות נחשבים לגופים מוסדיים בולטים ומובילי דעה בשוק המקומי, כך שמעבר למימד הכספי הרי שמדובר במהלך אסטרטגי חשוב במיוחד בעבור הקרן". יש לציין כי כיום מחזיקה ילין לפידות, יחד עם גופים מוסדיים נוספים, באגרות החוב שהנפיקה מגוריט בבורסה, וכעת כאמור, ההשקעה המוסדית מתרחבת גם באפיק ההוני. הגיוס הקרוב יגדיל את הונה של מגוריט, אשר גייסה בבורסה המקומית במהלך השנתיים וחצי האחרונות סך כולל של למעלה מ-700 מיליון ₪ בהון מניות ובאגרות חוב.

ארז רוזנבוך, יו"ר החברה ציין כי: "כניסתם של המוסדיים לתחום מהווה ציון דרך משמעותי למגוריט בפרט ולשוק ההשכרה למגורים בכלל. אנו מקווים שההשקעה של פסגות וילין לפידות במניות החברה מהווה סנונית להמשך שיתוף פעולה פורה ביננו לבין מוסדיים בשוק, הרואים בהשקעה במגוריט דרך מצויינת להיחשף להשקעה בשוק הדיור למגורים בישראל".

מתי דב, מנכ"ל הקרן הוסיף כי, "בתור מובילי התחום, אנו שומעים בשמחה את הקולות לפיהם שוק השכירות למגורים במדינה יהפוך לאג'נדה משמעותית יותר עם הקמת הממשלה הבאה. בכוונתנו להמשיך ולפעול לקידום התחום ולהסרת חסמים בירוקרטיים אשר יאפשרו גידול משמעותי בענף ובפעילותם של המוסדיים בו, כך שיהווה פתרון אמיתי ואופטימלי לתנאים בשוק המגורים בישראל".

בכוונת מגוריט לנצל את תמורת ההנפקה להרחבת פעילותה כחלוצה בתחום שוק השכירות למגורים במדינה. עד היום חתמה הקרן על 9 עסקאות לרכישה וייזום של  כ-750 דירות בהיקף כולל של למעלה ממיליארד ₪. במהלך השבועות הקרובים צפויה הקרן להתחיל לאכלס מגדל מגורים בן 84 דירות בשכונת נווה דוד ברמלה, אשר יגדיל את מצבת הדירות המניבות שבבעלותה לכדי כ-240 יחידות בפרויקטים שונים  בתל אביב, רמת גן, גבעת שמואל, ירושלים ורמלה. כמו כן, זכתה הקרן, בשיתוף עם קבוצת מנרב, בארבעה מכרזים של דירה להשכיר להקמת כ-510 דירות נוספות בערים ראשון לציון, באר יעקב, חולון וירושלים והקרן פועלת להקמתם.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות