banner
שאולי לוטן // יחצ | יוסי דורי // צילום: סיון פרג' | תכנון: ברעלי לויצקי כסיף
שאולי לוטן // יחצ | יוסי דורי // צילום: סיון פרג' | תכנון: ברעלי לויצקי כסיף

"כלל" נכנסת לשותפות עם "לוינשטין" בפרויקט משרדים, שמחציתו יימסר לעיריית באר שבע

חברת הביטוח כלל ביטוח ופיננסים רוכשת מלוינשטין 50% מהזכויות בפרויקט לבניית שני מגדלי משרדים, פרויקט שהיקפו הכספי מוערך בכ- 260 מיליון שקל. הפרויקט כולל מימוש הסכם קומבינציה עם עיריית באר שבע, בתמורה למתן שירותי בנייה של 5,100 מ"ר במשרדים וחניות, שיימסרו לעירייה

חברת לוינשטין נכסים מדווחת היום לבורסה כי חברת הביטוח כלל ביטוח ופיננסים נכנסת כשותפה במחצית מפרויקט נדל"ן מניב שמקימה החברה בבאר שבע, הכולל בניית שני מגדלי משרדים, האחד בגובה של בין 17 ל-19 קומות, המיועד להשכרה והשני לשימושה של עיריית באר שבע. הפרויקט מוערך בהיקף כספי של כ-260 מיליון ₪. 

כזכור, החברה חתמה ביולי 2019 על הסכם קומבינציה עם העירייה לפרויקט, שנמצא בשלבי תכנון מתקדם ומשתרע על קרקע בשטח של כ-14.4 דונם, המיועדת לבניית שטחי משרדים ומסחר בהיקף 31,000 מ"ר (חלקן של החברות). במסגרת הסכם הקומבינציה, לוינשטין רכשה חלק מהקרקע, אשר בבעלות העירייה בתמורה למתן שירותי בנייה של 5,100 מ"ר במשרדים וחניות, שיימסרו לעיריית באר שבע. בחברה מציינים כי: "לחברות ישנה אפשרות לרכישת זכויות בנייה נוספות במקרקעין ככל שיהיו. העסקה של לוינשטין וכלל ביטוח ופיננסים מותנת בקבלת הסכמת עיריית באר שבע, להסבת מחצית מהזכויות וההתחייבויות". 

שאולי לוטן, מנכ"ל ובעלים קבוצת לוינשטין: "מדובר בפרויקט גדול המקודם על-ידנו וכן על-ידי עיריית באר שבע, שמאמינה בו מאוד וסבורה כי הוא ייתן ערך רב לעיר ולאזור העסקים הראשי. אנו צופים בפרויקט ביקושים גבוהים מצד חברות איכותיות שיקימו במע"ר את המטה שלהן".

יוסי דורי, מנכ"ל כ.נ.ף, מנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים: "אנו פועלים כל העת לצבירת נכסים איכותיים, בעלי תשואה מותאמת סיכון, הן עבור עמיתנו, והן עבור הנוסטרו. אנו מאמינים כי השקעה בפיתוח תשתיות עבור הציבור בישראל, בשילוב השקעה בנכסים מניבים ואיכותיים, נושאת פרי לכולם- לתושבים, לחוסכים ולחברות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות