banner
פרויקט בריזו של קבוצת שפונדר פדלון // viewpoint
פרויקט בריזו של קבוצת שפונדר פדלון // viewpoint

בת ים: נחתמה עסקת קומבינציה ביחס של 42% בשכונת פארק הים

העסקה כוללת שירותי בניה ורכישת דירות מחלק מבעלי הקרקע בהיקף של כ-11 מיליון שקל. הפרויקט יכלול 159 דירות, כאשר עד כה נמכרו בפרויקט דירות בשווי של כ-65 מיליון שקל

קבוצת שפונדר פדלון מדווחת כי חתמה על עסקת קומבינציה ביחס של 42% בשכונת פארק הים בבת ים, להקמת פרויקט מגורים בן 23 קומות ו-83 יחידות דיור, על המגרש ששטחו 7 דונם במתחם 410 בשכונה, אשר נמצאת בבעלות פרטיים מוותיקי העיר בת ים. 

על פי הדיווח, העסקה כוללת גם שירותי בניה שתעניק הקבוצה, אשר רכשה מחלק מבעלי הקרקע יחידות דיור בהיקף של כ-11 מיליון שקל. הפרויקט יכלול דירות בנות 3, 4 ו-5  חדרים ודירות פרמיום. 

במסגרת העסקה רכשה הקבוצה מפרטיים זכויות להקמת 6 יחידות נוספות בפרויקט, שיכלול 159 דירות בשני מגדלים בני 20 ו- 23 קומות. על התכנון הופקד משרד האדריכלים כנען שנהב. עד כה נמכרו בפרויקט דירות בשווי של כ- 65 מיליון ₪   ועלות ההשקעה בפרויקט כולו היא כ- 190 מיליון ₪. הקבוצה צופה כי קבלת היתר הבניה להקמת הבניין הראשון  יתקבל בקרוב וכי בתוך זמן קצר תתחיל הבניה עם צפי לאכלוס בסוף שנת 2023.

עידו פדלון, מנכ"ל משותף ובעלים של הקבוצה, ציין כי: "פוטנציאל השכונה מתבטא במחירי הדירות העומדים כעת בתחילת השיווק על כ 25 אלף ₪ למ"ר, כאשר בתל אביב – יפו השכנה מחירי הדירות הנמצאים באותו המרחק מהים כפולים  ומגיעים למעל  50,000 ₪ למ"ר". 

בעלי הקרקעות יוצגו בעסקה ע"י משרד עוה"ד שוב ושות' וקבוצת שפונדר פדלון יוצגה על ידי משרד עוה"ד שרמן – לנדאו.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות