banner
אפי שקדי// צילום: טל גבעוני | Depositphotos
אפי שקדי// צילום: טל גבעוני | Depositphotos

חברת אפי קפיטל נדל"ן רוכשת 50% מחברת התחדשות עירונית הפועלת בתל אביב

תשקיע כ-30 מיליון שקל בשמונה פרויקטיי תמ"א 38 המקודמים כיום בעיר תל אביב, בהיקף של כ-168 דירות חדשות

חברת אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על רכישת 50% ממניות חברת קבוצת גרניט, הפועלת לייזום וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית בת"א. על פי הדיווח, במסגרת העסקה, בשלב הראשוני אפי קפיטל נדל"ן תעמיד אשראי לגרניט בסכום של כ-30 מיליון שקל הנפרש לתקופה של כ-3 שנים לטובת מימון הפרויקטים הקיימים, עם אפשרות להגדלת המימון לפרויקטים נוספים של קבוצת גרניט. לקבוצה יש כיום 8 פרויקטי התחדשות עירונית במסלול תמ"א 38 בלב העיר תל אביב הכוללים בניית כ-168 יחידות דיור חדשות (72 החלק השייך לגרניט). 

מהחברות נמסר עוד כי: "קבוצת גרניט תשמש כזרוע ההתחדשות העירונית של אפי קפיטל, כאשר החברה תפעל במסגרת גרניט בכל הנוגע לקידום פרויקטים להתחדשות עירונית בערים תל-אביב, רמת גן וגבעתיים".

אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל נדל"ן, מסר כי: "החלטנו על מספר צעדים שיאפשרו לנו דריסת רגל משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית ובפרט באיזורי הביקוש במרכז הארץ. בנוסף לרכישת 50% מקבוצת גרניט, אנו מקדמים מספר פרויקטים משמעותיים של פינוי בינוי בערים שונות ברחבי המדינה. העסקה בוצעה לאחר תהליך בדיקת נאותות מקיף ומקצועי המעיד על איכויות הקבוצה".

יוסי הררי // צילום: עומרי רוזנגרט
יוסי הררי // צילום: עומרי רוזנגרט

יוסי הררי, בעל מניות ומנכ"ל קבוצת גרניט, מסר כי: "קיבלנו פניות ממספר גופים אשר הביעו רצון להיכנס כשותפים בחברה והחלטנו לבחור בחברת אפי קפיטל נדל"ן. אנחנו מתכוונים להרחיב בצורה משמעותית את היקף פעילות ההתחדשות העירונית בלב איזורי הביקוש במרכז הארץ ובדגש על פרויקטי פינוי בינוי".

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות