banner
מתחם זוגלובק בנהריה // צילום: צחי קיבנשטיין
מתחם זוגלובק בנהריה // צילום: צחי קיבנשטיין

הקרקע של מפעל זוגלובק בנהריה נרכשה ב-77 מיליון שקל

"קרן ריאליטי" רוכשת מחברת זוגלובק חטיבת קרקע בנהריה תמורת 77.5 מיליון שקל, לקידום שינוי ייעוד קרקע להקמת פרויקט עירוב שימושים למגורים, תעשייה, משרדים ומסחר: "פוטנציאל השבחה גבוה"

קרן ריאליטי מדווחת כי רכשה ממשפחת זוגלובק ומבעלים פרטיים את מלוא הזכויות בקרקע בכניסה לנהריה תמורת 77.5 מיליון שקל. הקרקע משתרעת על 11 דונם ובנויים עליה היום שטחי תעשייה, לרבות מפעל זוגלובק שיישאר בנכס כשוכר, משרדים ומסחר בהיקף של כ-10,000 מ"ר וכ-50 מקומות חניה.
לדברי הקרן, בכוונתה "לקדם על הקרקע תוכנית חדשה בהתאם לתכנית המתאר של העיר לעירוב שימושים של מגורים, תעסוקה, מסחר ומלונאות ובכך להקים מוקד עירוני המהווה את שער העיר". 

אלי זוגלובק, יו"ר קבוצת זוגלובק, מסר כי: "הקרקע של מפעל זוגלובק האייקוני בשדרות הגעתון בנהריה, נמכרה תמורת 77.5 מיליון ₪ לקרן ריאלטי. מכירת הקרקע תאפשר השקעות בטכנולוגיות ייצור חדשות, שיעמידו את זוגלובק בחזית הטכנולוגיה העולמית. לצד פיתוח עתידי במיקום המרכזי בכניסה לעיר, תפעל חנות מפעל זוגלובק לצד מוזיאון קטן להנצחת אחד מהמוסדות המזוהים כל כך עם העיר נהריה". 

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי // טל גבעוני
דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי // טל גבעוני

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי, אמר כי: "נהריה היא עיר שנמצאת במגמת שינוי והתחדשות ולכן אנחנו מאמינים בה. מסילת הרכבת עוברת בתוך העיר בנוסף לשני כבישים ארציים 4 ו-89. יש לה חוף ים ומסביב שמורות טבע. בנוסף, העירייה מגבשת תוכנית אסטרטגית להגדלת מספר הדירות בעיר בלמעלה מ-20 אלף, פיתוח תיירות ומלונאות וחידוש הבנייה קיימת באמצעות תוכנית של פינוי בינוי. אנחנו ממשיכים לרכוש קרקעות עם פוטנציאל השבחה גבוה במרכזי הערים ואנו מתרגשים לקראת שיתוף פעולה עם עיריית נהריה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות