banner
הדמיה // סטודיו און ליין
הדמיה // סטודיו און ליין

חיפה: דירות מחיר למשתכן בשוק החופשי בהחל מ-1.6 מיליון שקל

טווח המחירים לשוק החופשי בפרויקט "מחיר מופחת" במורדות הדרומיים בחיפה יעמוד על 1.6 מיליון שקל לדירת שלושה חדרים ועד 4.5 לפנטהואז. מנכ"ל חברת השיווק שניר:  "הביקוש הגבוה למגורים, הריבית הנמוכה, ההיצע הנמוך של מבני מגורים וביטול מס הרכישה על דירה שלישית מביאים את השוק לנקודת רתיחה"

 

חברת האחים שרבט מדווחת על רכישת קרקע במורדות הדרומיים בחיפה להקמת 178 יח"ד במסגרת מכרז של מנהל מקרקעי ישראל ב"מחיר מופחת", להקמת 79  יח"ד לזכאים, 79 י"ד למכירה בשוק החופשי ו-400 מ"ר מסחר, בתמורה ל- 84 מיליון שקל. הוצאות הפיתוח של המגרשים יעמדו על 15,227,991 שקל. המחיר משקף עלות של כ – 560,000 שקל ליחידת דיור והיקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ –  300 מיליון שקל.

בתוך כך, נחשפים המחירים המוצעים לקהל הרוכשים שאינו מבין זכאי התוכנית, כאשר דירות 3 חדרים בשוק החופשי יוצעו למכירה במחיר של  1.6 מיליון שקל, דירות 4 חדרים בכ- 1.9 מיליון, דירות 5 חדרים בכ- 2.5 מיליון שקל ופנטהאוזים בכ-  4.5 מיליון שקל.

גיורא שרבט מנכ"ל חברת הבנייה האחים שרבט: "זכייה במכרז זה היא שרשרת נוספת בהחלטת החברה להגדיל את כמות יחידות הדיור שבבעלותה. ההערכה היא שחיפה  תמשיך לאורך זמן את קו עליות המחירים שממנו נהנית העיר בשנים האחרונות וזאת לצד גידול באוכלוסייה והמשך הביקוש מצד קהילות רבות בעולם, להתגורר בעיר". 

ניר שמול, מנכל חברת שניר // טל שחר
ניר שמול, מנכל חברת שניר // טל שחר

ניר שמול, מנכ"ל חברת שיווק הנדל"ן שניר, אשר ליוותה את תהליך רכישת המגרש:  "עליות המחירים בחודשים האחרונים בישראל בכלל ובחיפה בפרט מגיעות לקצב שנתי של למעלה מ – 8 אחוז ומתקרבים לעלייה דו ספרתית. הביקוש הגבוה למגורים, הריבית הנמוכה, ההיצע הנמוך של מבני מגורים וביטול מס הרכישה על דירה שלישית מביאים את השוק לנקודת רתיחה. רמת הביקוש הגבוהה לרכישת נדל"ן בעיר מצד אחד וההיצע הנמוך שקיים כיום בחיפה מצד שני, הובילה אותנו למסקנה כי מדובר במכרז במיקום יוצא דופן הקרוב מחד לשכונות החדשות בטירת הכרמל  ולשכונת נאות פרס המוצלחת בחיפה ומאידך לאזור התעסוקה במתם בו פועלות חברות היי טק רבות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות