banner

"אני תופרת לדיירים את החליפה שמתאימה להם"

אורטל צור, מנהלת נכסים בחברת תנופורט נדל"ן מניב, פועלת בתחום הנדל"ן כבר למעלה מ-15 שנה. צור סבורה שלנשים יתרון בניהול מו"מ עסקי והייתה שמחה לראות עוד נשים בתפקידים בכירים בענף הנדל"ן. צפו בפרויקט מיוחד ליום האישה 2021

אורטל צור, מנהלת נכסים בחברת תנופורט נדל"ן מניב פועלת בתחום הנדל"ן כבר למעלה מ-15 שנה. "אני חיה ונושמת את עולם הנדלן המניב קרוב ל-20 שנה. מרבית הקריירה התרכזתי בשיווק וניהול קניונים ומרכזים מסחריים. טרם עבודתי בתנופורט ניהלתי את קניון רוטשילד בראשל"צ, קניון השייך לקבוצת גזית גלוב ישראל, שם עבדתי 10 שנים ברציפות במנעד רחב של תפקידים. בשלוש השנים האחרונות אני מכהנת כמנהלת הנכסים בחברת תנופורט".

מה המומחיות שלך ובמה את מתרכזת כיום?
"אני מנהלת כמאה שוכרים בכ-17 אתרים שונים ברחבי הארץ. הנכסים הדרומיים ביותר נמצאים בנתיבות ובאר שבע והצפונים ביותר במושב לימן ומול כנרת בצומת צמח. במרכז הארץ יש לנו נכסים מובילים בבית יהושוע, כפר ויתקין ותל מונד. אני אחראית על טיפול ברמה השוטפת בכל  השוכרים. החל משיווק נכסים, ניהול מו"מ, הסכמים חדשים, הארכות הסכמים קיימים, גבייה ועוד. בתיק הנכסים של החברה ניתן למצוא מנעד רחב של תחומים – לוגיסטיקה, אחסנה, מסחר, משרדים. מסיבה זו אני זוכה לפגוש בתי עסק שונים ולכל אחד  מהם עלי להתאים את "החליפה" הנכונה למידותיו . הגעתי מעולם השיווק, אני בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, ואני נהנית לפגוש דיירים להכיר תחומי עניין חדשים, להבין את הצרכים שלהם ולתת להם מענה". 

היית רוצה לראות יותר נשים בתפקיד בכיר כמו שלך?
"נשים הן בעלות אינטליגנציה ריגשית  גבוהה ואינן מונעות מתוך אגו. אישה תוכל להכיל ולהיות קשובה לצרכיו של האחר, תתנהל בצורה מעודנת יותר ובשכלתנות. תדע להתפשר ולהגיע לתוצאה המתאימה לה בדרך נעימה יותר מזו שיבחר גבר מנהל.  בעיקר כי האגו אינו מניע אותה. בפגישות מרובות משתתפים, כשיש נוכחות של אישה בחדר, הכל מתנהל בצורה שקולה ונעימה יותר. אני כמובן לא מדברת על הכלל ומדברת מתוך ניסיוני האישי בלבד אך אני מניחה שנשים יכולות להוביל את החברה, הכלכלה ובייחוד את עולם הנדל"ן לא פחות טוב מאשר המין הגברי".

יש זמן לתחביבים ומשפחה?
"אני מפנה זמן לטובת שלושת הילדים שלי ומשתדלת לבלות איתם כמה שיותר. באמצע השבוע זה מאתגר יותר, אבל אני עושה מאמץ להקדיש להם את כל אחר הצהריים לפחות ביום אחד בשבוע, ומשלימה את החסר בסופי השבוע. התחביב המרכזי שלי הוא ספורט – אני מתרגלת יוגה, וזה נותן לי המון שקט נפשי. במקביל, אני מקפידה לרוץ לפחות ארבע פעמים בשבוע בשעות הערב המאוחרות". 

משפט מעורר השראה לסיכום:
"נולדתי וגדלתי בעיר רמלה. הורי השקיעו את מרבית כספם ומרצם שאכנס לאקדמיה בגיל מוקדם וארכוש השכלה גבוהה. תמיד האמנתי בעצמי ושאפתי למימוש והגשמה עצמית. בכל משרה שהגעתי אליה חיפשתי אתגר, עניין ולמידה. אני קמה עם חיוך לעבודה לכן אני חיה ונושמת את התפקיד שלי. בעלי החברה,  ירון אדיב וכידן דהרי, נתנו בי אמון מלא החל מיומי הראשון בחברה. הידיעה כי ירון וכידן תמיד מאחורי, תומכים בי בכל החלטה ובכל כיוון שאני בוחרת, מעניקה לי ביטחון מלא בעבודה".


מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות