"המודל האידאלי הוא להצמיח כאן דור צעיר של נשים עצמאיות, דעתניות, אמיצות"

חיה פוריצקי נחום, מנכ"ל ובעלים של המטבחון פרסום, פועלת כבר שנים ארוכות בענף הפרסום.  פוריצקי נחום החלה דרכה בירושלים, אך מהר מאוד מצאה דרך למתג המשרד כמשרד המתמחה בנדל"ן ולפרוץ את גבולות העיר. "צריך להבין שלהביא לידים כמו שהלקוחות אוהבים זו לא בעיה. להביא לידים טובים זה כבר אתגר הרבה יותר מעניין". צפו בפרויקט מיוחד ליום האישה 2021

מגדילים 08.03.2021

חיה פוריצקי נחום, מנכ"ל ובעלים של המטבחון פרסום, מתמחה בענף הנדל"ן ופועלת מול שלל גופים, גורמים וחברות מהגדולות במשק ובענף.  פוריצקי נחום פועלת כל העת כדי לחדש ולהתקדם ומעניקה שורה ארוכה של שירותים לפועלים בענף הנדל"ן.

מתי ואיך נכנסת לתפקיד או לעולם הנדל"ן?
"נכנסתי לעולם הפרסום לגמרי במקרה. גדלתי בבית ששני ההורים היו עצמאים והמסלול שלנו כילדים היה ממש ברור, לפחות להורים שלי. כשהשתחררתי מהצבא החלטתי  לבדוק מה קורה מחוץ לעסקים של ההורים, ומודעת הדרושים הראשונה שנתקלתי בה הייתה ב'ידיעות תקשורת'. משם החיים כבר גלגלו אותי קדימה. התאהבתי בענף הפרסום והתחלתי להעמיק את הידע שלי בתחום. בשנת 2004 פתחתי את המטבחון פרסום בירושלים אבל היה לי ברור שאין לי עניין לעבוד רק עם עסקים מקומיים והדרך שלי לצאת ממהתדמית של משרד ירושלמי הייתה דרך מיתוג המשרד כמשרד שמתמחה בענף הנדל"ן, תחום שתמיד נמשכתי אליו. וכך, ממשרד פרסום ירושלמי, הפך המטבחון להיות משרד פרסום שמתמחה בענף הנדל"ן. בדיעבד ההחלטה הייתה ממש נכונה. המטבחון עבד במהלך השנים, ועדיין עובד עם חברות הנדל"ן הגדולות והמובילות במשק הישראלי".

מה המומחיות שלך ובמה את מתרכזת כיום?
"המטבחון הוא למעשה one stop shop  עבור יזמים מענף הנדל"ן. כל פרויקט שנכנס למשרד עובר שלושה שלבים. אנחנו מתחילים באסטרטגיה, שהיא אבני היסוד שלנו. בשלב השני אנחנו עובדים על פיתוח המותג ברמה הקריאטיבית, ובשלב שלישי אנחנו מלווים את היזמים לאורך כל תקופת השיווק, באמצעות קמפיינים בכלי התקשורת השונים. בימים אלו אנחנו מפתחים זרוע חדשה שעוסקת באוטומציה שיווקית. כבר הרבה שנים ענף הפרסום מדבר על אותו משפך שיווקי: TOF, MOF, BOF .  השנה התחלנו לעבור למודל של זנב ארוך על ידי תוספת של BOT בסוף הפאנל, במטרה לשמור על הלידים חמים. או לחלופין, לקחת לידים קרים ממערכת ה-CRM של הלקוחות ולהתניע אותם מחדש. צריך להבין שלהביא לידים כמו שהלקוחות אוהבים זו לא בעיה. להביא לידים טובים זה כבר אתגר הרבה יותר מעניין. השנה כבר כולנו נרגיש את הכניסה של ווצאפ ביזנס לחיינו ונראה יותר ויותר קמפיינים ותהליכי אוטומציה גם שם".

היית רוצה לראות יותר נשים בתפקיד בכיר כמו שלך?
"הייתי רוצה לראות יותר נשים בתפקידים בכירים נקודה. אבל אני חייבת לומר שאני מאלו שמאמינים במעשים ולא בדיבורים. מבחינתי המודל האידאלי הוא להצמיח כאן דור צעיר של נשים עצמאיות, דעתניות, אמיצות. זה תהליך שצריך להתחיל בגיל צעיר במערכת החינוך ולהמשיך באמצעות ליווי אישי שלנו, נשות העסקים".

יש זמן לתחביבים ומשפחה?
"ברור. אומנם הילדים שלי כבר גדולים ואני לא מקבלת כבר טלפונים באמצע היום עם צמד המילים שיושב על המצפון של כל אמא "איפה את?", אבל מקפידה על ארוחות משותפות, שיחות אישיות ותמיכה מנטלית. בכל הקשור לתחביבים, אני לא מוותרת על ספורט כמעט כל יום, חלק משביל ישראל אחת לחודש ותמיד אומרת כן לכל הצעה שקשורה לכייף וריגושים".

משפט מעורר השראה לסיכום:
"קטונתי. אין לי משפט מפתח מעורר השראה שייזכר לדורות. אבל אני כן יכולה לגלות מה המתכון שלי:  נחישות, מקצועיות, סבלנות ואמונה בדרך. כל השאר מגיע לבד".

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות