banner
הריסה במסגרת פרויקט רובע איילון של מצלאוי ונצבא בבת ים // ערן גמליאל
הריסה במסגרת פרויקט רובע איילון של מצלאוי ונצבא בבת ים // ערן גמליאל

בת ים: יצא לדרך פרויקט פינוי בינוי הכולל 1,078 דירות

החברות מצלאוי ונצבא מדווחות כי החלו בהריסת המבנים הראשונים בפרויקט, הכולל כיום 244 דירות שנבנות בשנות ה-60. צביקה ברוט, ראש העיר: "בשנים האחרונות הופכת בת ים להיות בירת ההתחדשות העירונית

כרמלה קופר 07.07.2021

יצא להריסה פרויקט פינוי בינוי ענק בבת ים, במסגרתו ייהרסו חמישה בניינים בני ארבע קומות הכולל 240 דירות שנבנו בשנות ה-60 ובמקומם ייבנו שישה מגדלים בני כ-40 קומות עם 1,078 דירות חדשות, לצד שטחי מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור בשטח של כ-25,000 מ"ר. החברות היזמיות מצלאוי ונצבא מדווחות החלו את העבודות לשלב הראשון של הפרויקט, עם הריסת שני בניינים, שבמקום ייבנו שלושה מגדלים ראשונים עם 591 דירות.
הפרויקט 'רובע איילון', הממוקם ברחוב יוספטל, יכיל תמהיל של כ-30 דירות 2 חדרים ו-169 דירות 3 חדרים, דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. 

צביקה ברוט, ראש העיר בת ים, אמר כי: "בשנים האחרונות הופכת בת ים להיות בירת ההתחדשות העירונית, כאשר עשרות תוכניות מאושרות ועשרות נוספות בהליכי קידום. מדיניות הנהלת העיר בשנתיים האחרונות מתמקדת בפיתוח מוקדי תעסוקה, מסחר ופיתוח נרחב של התיירות והמלונאות- זאת לצד מיזמי ההתחדשות העירונית. חזות העיר משנה את פניה ואנו נמשיך להתרחב ולסייע בנושא וכך לחדש את העיר בזהירות תוך שמירה מקסימלית על האינטרס של התושבים".

הריסה במסגרת פרויקט רובע איילון של מצלאוי ונצבא בבת ים // ערן גמליאל
הריסה במסגרת פרויקט רובע איילון של מצלאוי ונצבא בבת ים // ערן גמליאל

סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי: "אחרי 14 שנה הגיע היום והפרויקט יצא לדרך. מלבד הפתרון שפרויקטים של פינוי ובינוי מספקים להגדלת ההיצע באזורי הביקוש וחידוש הערים הוותיקות, אני רואה בפרויקט גם פתרון חברתי ראשון במעלה, ומתן אפשרות לשפר את איכות חייהן של משפחות ואוכלוסיות חלשות שמתגוררות שנים בדירות רעועות שאינן מספקות להן הגנה מפני רעישות אדמה או מתקפות טילים. פינוי בינוי היום הוא בגדר משימה לאומית, ממש צו השעה, והמדינה והרשויות המקומיות חייבות להירתם לצו השעה ולמשימה הלאומית, ולקצר את הבירוקרטיה".

פריאל אטיאס, מנכ"ל חברת איירפורט סיטי ונצבא: "פרויקט הפינוי בינוי בבת ים הינו בעל חשיבות מכרעת, בעיקר בימים אלו. חידוש שכונה שלמה בעיר משפרת את איכות חיי התושבים ואת נראות העיר והאיזור. אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת מצלאוי בפרויקט ייחודי זה ובטוחים כי שיתוף הפעולה בין החברות יניב פירות גם בעתיד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות