banner
חנן מור // צילום: אייל טואג
חנן מור // צילום: אייל טואג

קבוצת MORE רכשה את חברת הביצוע 'אורתם סהר הנדסה' בסכום של 1.75 מיליון שקל

הרכישה התבצעה על רק החלטת בית המשפט, אשר פרסם את הכרעתו בדבר רכישתה של קבוצת אורתם סהר הנדסה בידי קבוצת חנן מור בע"מ, מקרב חמשת  המציעים אשר נותרו בישורת האחרונה, זאת לאחר שהחברה הציעה סכום של  1,750,000 שקל

תמונה: חנן מור // צילום אייל טואג

חברת 'אורתם סהר הנדסה' שהוצעה לרכישה ע"י בית המשפט בחודש  פברואר השנה במסגרת תוכנית שיקום כלכלית  עקב חדלות פירעון של החברה, נרכשה  על ידי קבוצת MORE ללא התחייבויות עבר ונקייה מכל חוב. קבוצת MORE  , מדווחת עוד כי סיכמה את שנת 2019 עם עלייה של 542% במכירת יחידות דיור והגיעה למשבר הקורונה איתנה עם רמת נזילות גבוהה ביותר.

עוד ציינו בחברה כי הרכישה התבצעה על רק החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביבי, אשר פרסם את הכרעתו בדבר רכישתה של קבוצת אורתם סהר הנדסה בידי קבוצת חנן מור בע"מ וכי: "בית המשפט החליט כי מקרב חמשת  המציעים אשר נותרו בישורת האחרונה, נבחרה קבוצת MORE אשר הציעה סכום של  1,750,000 שקל. החלטה זו נעשתה  בהליך  מו"מ מורכב מאז פברואר ועד תחילת השבוע תהליך  שהופסק וחודש כמה פעמים בשל תנאי הסגר והתקשורת בצל מגפת הקורונה". 

יו"ר קבוצת MORE, חנן מור, מסר כי:  "הכנסתה של חברת ביצוע נוספת לתוך מסגרת הקבוצה, תעצים את יכולות הביצוע של הקבוצה, תעלה את היכולת התחרותית של החברה ותשפר את הרווחיות ע"י הפחתת עלויות הבנייה של מיזמי החברה כפי שכבר הוכח בהפעלת חטיבת הבניה שכבר קיימת בחברה".

לקבלת חדשות ועדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות