banner
צילום: עינת דקל
צילום: עינת דקל

הגיע הזמן לעשות ארגון מחדש בעיצוב הבית?

משפחה עם ארבעה ילדים החליטה להפוך דירת קבלן סטנדרטית לדירה מעוצבת עם מטבח ירוק – כך הם עשו את זה

פרויקט: דירת 5 חדרים באם המושבות פתח תקווה
שטח:140 מ"ר
הדיירים: זוג הורים עם ארבעה ילדים
עיצוב פנים: שני אלימלך מעצבת פנים

אחרי שבע שנים בהם המשפחה התגוררה בדירת קבלן סטנדרטית, הם הרגישו שהגיע הזמן לעשות ארגון מחדש. המשפחה גדלה, צרכיה השתנו ונוצר צורך בחדר שינה נוסף עבור הילדים. הדירה תוכננה ועוצבה מחדש והפכה מדירת 5 חדרים סטנדרטית לדירת 6 חדרים מעוצבת, נעימה ופונקציונלית.

"המשפחה והילדים מאוד אוהבים לארח לכן היה ברור שהסלון חייב להיות מותאם לצורך זה. בחרתי לשלב ספה בגודל 3 מטרים עם כורסת לאב סיט רחבה ומפנקת. בנוסף, בפינה ליד, מוקם ספסל ישיבה בגוון חום דבש, שיכול לשמש לישיבה נוספת בחלל הסלון", מספרת המעצבת שני אלימלך.

צילום: עינת דקל
צילום: עינת דקל

הצבעים שנבחרו בפרויקט הם צבעים חמים ועמוקים למראה בית בסגנון מודרני עכשווי. "הבחירה הייתה לשלב חומרים "על זמניים", שיתאימו גם בעוד מספר שנים וישתלבו טוב עם כל צבע של פריטים משלימים. פלטת הגוונים שחור-ירוק-דבש", מספרת אלימלך.

המטבח הוחלף במלואו למטבח בסגנון מודרני בצבע ירוק מיוחד שמעניק לו מראה קלאסי ואלגנטי בשילוב יחידת שירות מתועשת בשחור. פינת האוכל נבחרה בדמות אי רחב ופונקציונלי שיאפשר ישיבה של כל המשפחה ביחד ולאירוח.

"לטובת יצירת חדר שינה נוסף, הוסר הקיר המפריד ביחידת האורחים, בין החדר למקלחת

ונוצר חלל אחד גדול שחולק , לשני חדרי שינה עבור הבנים. הכניסות לחדרי השינה ממוקמות בכניסה לבית, בהמשכיות עם קיר הטלוויזיה", מספרת המעצבת, ומוסיפה: "הפתרון לטשטוש ואסתטיות הכניסות נעשה באמצעות דלתות קו אפס ובתי מזוזה שקועים. תכנון נכון וחלוקה מחדש של חלל הפנים, הביאו להשגת המטרה והבית הותאם פונקציונלית ואסתטית עבור צורכי המשפחה כיום".

צילום: עינת דקל
צילום: עינת דקל

בחדר ההורים, הוסר הקיר המפריד לחדר הארונות והחדר הפך ל"מאסטר בדרום" מפנק, ממש כמו בבית מלון, עם דלת אסם מזכוכית וקיר טלוויזיה מעוצב, לאחסון נוסף, שהפך להיות כחלק מהעיצוב של החדר.

"שני חדרי השינה של הבנים, שנוצרו מתוך חלוקה של יחידת האורחים, עוצבו עם נגרות בהתאמה אישית ותכנון מדויק לניצול נכון של החדרים. כך שכל הפונקציות שתכננו נכנסו בחדרים הקטנים מעט מהסטנדרט גם חדרי הבנות עוצבו בהתאם לקונספט הנבחר, בשילוב נגרות בהתאמה אישית" מוסיפה אלימלך.

צילום: עינת דקל
צילום: עינת דקל

המקלחת הכללית תוכננה מחדש. הקיר המפריד למסתור כביסה הוסר והפך את המקלחת לחלל אחד גדול ומרווח, עם שני כיורים, מקלחון וארונות אחסון אינטגרליים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות