banner
פינת אוכל וסלון // אורית אלפסי
פינת אוכל וסלון // אורית אלפסי

קטנה יותר ומפנקת הרבה יותר

מטבח גדול, שטחי אירוח נרחבים ופתרונות אחסון – כך הפכה דירת חמישה חדרים לארבעה וחלום הדירה המפנקת התגשם

בני זוג מבקעת אונו ששני ילידיהם כבר בגרו, חלמו על דירה מפנקת, מעוצבת שתכלול פתרונות אחסון רבים, מקום לאירוח רב משתתפים ואזור בישול גדול. העיצוב תוכנן על ידי המעצבת שלומית דאובה, בחשיבה של עיצוב על זמני, שימוש בחומרים פרקטיים ופתרונות אחסון נוחים. הדירה, המשתרעת כל 120 מ"ר ומרפסת בשטח 12 מ"ר, עוצבה בקו מודרני ויחד עם זאת קלאסי שיצור תחושה חמימה, מזמינה וביתית. 

חדר שינה // אורית אלפסי
חדר שינה // אורית אלפסי

הגוונים השולטים שנבחרו הם גווני האפור והשחור המודרניים עם נגיעות של עץ שישמור על חמימות החלל. קיר הטלוויזיה הממוקם מול דלת הכניסה הראשית עשוי שלבים של עץ ומהווה קיר כוח מרשים וחמים. בכדי ליצור אזור בישול רחב, בוטל חדר שינה אחד לטובת הגדלת המטבח והפיכתו לחלל מרשים עיצובית, אך יחד עם זאת פרקטי עם ניצול מקסימלי של מקומות אחסון ומשטחי עבודה גדולים ומרווחים.   

הסלון, הממוקם מול המטבח עוצב בגוונים שקטים היוצרים אווירה ביתית ונעימה. הטלוויזיה הענקית מוקמה בקיר הכוח מעץ בו משולבים גם מערכות שמע, ספרינקלרים ומיזוג ובשילוב תקרה מונמכת לתאורה נסתרת והדגשת מוקדי תאורה שונים.

חדר שינה // אורית אלפסי
חדר שינה // אורית אלפסי

חדר השינה של ההורים הוגדל על חשבון חדר העבודה, מה שאפשר הצבת ארון בגדים גדול ומספיק שטח מעבר סביב המיטה.  חדר הילדים מודרני ומפנק ועוצב באופן פרקטי, כאשר בארון הבגדים הגדול משולבת טלוויזיה בדלת הזזה. קיר הטפט הגיאומטרי מעניק תחושה של מודרניות צעירה. בחדר ישנה גם פינת אירוח קטנה עבור הבן החייל שחוזר מהצבא לתחושת פינוק ונוחות מקסימלית. בחדרי הרחצה נמתחו הקירות על מנת לייצר מרחב אופטימלי לרחצה ולשירות בשילוב עם סטייל מודרני, תאורה מעוצבת ופתרונות אחסון. בדירה כולה הותקנו דלתות טריקה שקטה של דלתות פנדור המשלימות את הרוגע והשלווה של עיצוב הדירה. 

מרפסת // אורית אלפסי
מרפסת // אורית אלפסי

המרפסת מהווה מקום נוסף לאירוח והירגעות בו תוכננה פינת מנגל לאירוח, אובזרה בריהוט מפנק בגווני עץ שחור ואפור בשבירו ונוספו אלמנטים דקורטיביים כמו צמחיה ואביזרים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות