banner
השקת מכון אאורה // עדי כהן צדק
השקת מכון אאורה // עדי כהן צדק

הבינתחומי הרצליה חנך מכון להתחדשות עירונית

המרכז הבינתחומי הרצליה חנך את מכון אאורה למשפט, יזמות חברתית והתחדשות עירונית. פרופ' אמנון להבי, דיקן בית ספר למשפטים: "המכון יפעל במסגרת בית הספר למשפטים, אך פעילותו תשולב בפעילותם של כל בתי הספר בבינתחומי, לאור ההבנה שהתחדשות עירונית הוא נושא בינתחומי"

השקת מכון אאורה // עדי כהן צדק

המרכז הבינתחומי הרצליה פתח את מכון אאורה למשפט, יזמות חברתית והתחדשות עירונית למשפט, יזמות חברתית והתחדשות עירונית בבית ספר למשפטים, אשר יהווה מסגרת אקדמית ומקצועית ללימוד ולחקר תהליכים עירוניים של התחדשות וחדשנות. במרכז מסבירים כי: "המכון יתרום להעמקת הזיקה בין הסדרים משפטיים ראויים לבין פעילות עסקית המשלבת ערכים חברתיים וסביבתיים. זאת מתוך הבנת האתגרים הייחודיים שמציבה המציאות הישראלית, ועל רקע הפיתוח המואץ של טכנולוגיות חדשניות ומודלים כלכליים מתוחכמים". 

יעקב אטרקצ'י, מייסד ובעלי חברת אאורה, אמר באירוע השקת המכון כי: "ההתחדשות העירונית היא המחר של המגורים במדינת ישראל, אנחנו פה בשביל הסטודנטים. נושא ההתחדשות העירונית הוא דבר חשוב וחיוני לסטודנטים למשפטים, למנהל עסקים או לקיימות כי הם יעסקו בזה בעתיד. אני שמח ומתרגש  אנחנו מסוג האנשים שמאוד נהנים מהעבודה שלהם ומהעשייה שלהם והדבר הזה נעשה באהבה רבה אין לי ספק שהמכון הזה יהיה סיפור הצלחה, אנחנו נתרום את תרומתנו להצלחה ואני מקווה שמורי הדרך לתחום  ההתחדשות העירונית".

פרופ' אמנון להבי, דיקן בית ספר רדזינר למשפטים בבינתחומי הרצליה, ציין כי: "המכון יפעל במסגרת בית הספר למשפטים, אך פעילותו תשולב בפעילותם של כל בתי הספר בבינתחומי, לאור ההבנה שיזמות חברתית והתחדשות עירונית בפרט הם נושאים בינתחומיים, גם בהיבט האקדמי וגם בהיבט המעשי. אנו רוצים לפעול יחד כדי לסייע לחברה שלנו ולפרטים שבה לבנות לעצמם – תרתי משמע – עתיד טוב יותר, בערים מודרניות, מפותחות וחכמות ובחברה דמוקרטית ופתוחה שיכולה לקבל ולהכיל את האחר בתוכה".

שר המשפטים, חבר הכנסת אמיר אוחנה, שנכח אף הוא באירוע אמר כי: "בשנה האחרונה אנחנו מרכזים עבודת מטה מאוד רחבה כדי להניח הצעת חקיקה מקיפה בתחום ההתחדשות העירונית על כלל חסמים שיש בתחום ושאותם אנחנו רוצים לפתור בראיית העתיד. אני מתחייב לפעול ולעודד את הממשלה שאני חבר בה ואת כלל גורמי המשרד עליו אני אמון להמשיך ולפעול בכיוון זה".

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות