banner
אביעד פרידמן //צילום: דן סבח
אביעד פרידמן //צילום: דן סבח

אושר מינויו של אביעד פרידמן כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

פרידמן: "משבר הדיור הנוכחי יהיה אחד הנושאים המרכזים איתם יתמודדו הממשלה והמדינה בשנים הקרובות. זו הסיבה שבגינה החלטתי להקפיא את עולמי העסקי"

מגדילים 04.07.2021

הממשלה אישרה את מינויו של אביעד פרידמן למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, שם אמרו הבוקר כי פרידמן הוא "איש עסקים ויזם חברתי, בעל 25 שנות ניסיון ניהולי, מתוכם 6 שנים בתפקידים בכירים במשרדים ממשלתיים הקליטה, החוץ וראש הממשלה ויועץ לראש הממשלה אריאל שרון ז"ל. פרידמן היה שותף בחברות רבות בתחומי הטכנולוגיה והנדל"ן. במשך 6 שנים, הוא שימש בהתנדבות בתפקיד יו"ר החברה למתנ"סים". 

פרידמן בוגר תואר ראשון במדעי הרוח מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן, רס"ן במילואים, נשוי לחנה ואב לחמישה ומחבר רב המכר "ביום בו תקרא לי אבא".

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין בירך על מינויו של המנכ"ל פרידמן ואמר: "כניסתו של אביעד למשרד הבינוי והשיכון תכניס משב רוח מרענן. אני סמוך ובטוח שאביעד יצליח בדרכו היצירתית והניהולית המוכחת, להביא לידי מימוש את החזון והמדיניות שנגבש לצורך ההתמודדות עם האתגרים הרבים העומדים בפתחנו ובראשם משבר הדיור – בעיה חוצת מגזרים. אני מודה ליאיר פינס המנכ"ל היוצא, על העבודה הטובה שעשה פה במהלך תקופתו ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש והמאתגר".

פרידמן מסר כי: "משבר הדיור הנוכחי יהיה אחד הנושאים המרכזים איתם יתמודדו הממשלה והמדינה בשנים הקרובות. זו הסיבה שבגינה החלטתי להקפיא את עולמי העסקי ולהירתם ככל יכולתי לסייע לשר אלקין במאמציו לחולל שינוי משמעותי בתחום חשוב זה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות