banner
גדי אליקם מנכל סלע נדלן // אבישיפינקלשטין
גדי אליקם מנכל סלע נדלן // אבישיפינקלשטין

חבל מודיעין: נכס בפארק התעשייה נרכש בכ-45.5 מיליון שקל

קרן הריט סלע נדל"ן רכשה נכס מניב בפארק התעשיה בחבל מודיעין בתמורה ל-45.4 מיליון שקל.
שכ"ד בתפוסה מלאה צפוי להסתכם בכ- 2.85 מיליון שקל

מגדילים 04.07.2021

קרן ריט סלע נדל"ן דיווחה על זכיה במכרז רב משתתפים בנכס מניב, בחבל מודיעין, בתמורה ל- 45.4 מיליון שקל. על פי הדיווח, הרכישה תמומן באמצעות מזומנים שבקופת החברה ו/או מניצול קווי אשראי קיימים. שיעור התשואה ברכישה עומד על כ- 6.3% ושיעור התשואה על ההון עומד על כ- 13.5%.

הנכס ממוקם באזור התעשיה "פארק חמ"ן" בחבל מודיעין (בסמוך לאזור התעשייה שוהם) ומשמש כמבנה לתעשייה עתירת ידע וכולל 3 מפלסים מעל קומת הקרקע וקומת מרתף חניה, בהיקף של כ- 5,811 מ"ר.
לדברי החברה, הנכס מושכר בשיעור תפוסה של כ- 83% למספר חברות היי-טק ולשוכרים מתחומי ביטוח, טכנולוגיה ותעשייה זעירה לתקופות שכירות של כשנתיים עד 4 שנים, כמו-כן, קיימות אופציות בתוספת מחיר להארכת הסכמי השכירות לתקופות של עד 5 שנים. שכ"ד בתפוסה מלאה צפוי להסתכם בכ- 2.85 מיליון שקל.

גדי אליקם, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים לבשר על רכישה נוספת של מבנה תעשייה עתירת ידע ולוגיסטיקה בפארק התעשיה במודיעין. רכישה זו מצטרפת לרכישת קרקע ליזמות שביצענו בתחילת השבוע, לאחר תקופה שבה בחנו עסקאות רבות. אנו נמשיך לבחון עסקאות נוספות אטרקטיביות ולרכוש נכסים מניבים נוספים על מנת להשביח את הנכסים ולצמוח".
בתחילת השבוע דיווחה סלע נדל"ן על כניסתה לתחום היזמות. החברה רכשה 50% מכלל הזכויות בקרקע במתחם הבורסה ברמת גן תמורת כ- 50 מיליון ש"ח.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות