banner
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי

"פרשקובסקי" רושמת עלייה של 10 מיליון שקל ברווח הנקי ברבעון הראשון לעומת אשתקד

יוסי פרשקובסקי, יו"ר החברה: "חלה ירידה מסוימת בהיקף המכירות בחודשים מרץ ואפריל 2020, אך עם מתן ההקלות נרשמה התעוררות וגידול בהיקף המכירות החודשי ל-17 יח"ד במהלך החודש האחרון"

יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי

חברת פרשקובסקי מדווחת על דוחות הרבעון הראשון של שנת 2020 עם הכנסות של כ- 223 מיליוני ₪ ורווח גולמי של כ- 65 מיליון ₪, שמהווה שיעור רווחיות גולמית של מעל 29% לעומת רווח גולמי של כ- 60 מיליון ₪ עם רווחיות גולמית של כ- 24% בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הכולל לרבעון עומד על סך של כ-40 מיליון ₪ לעומת סך של כ- 30 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

ההון העצמי עומד על היקף של כ- 781 מיליון ₪ וזאת לאחר ניכוי התחייבות לחלוקת דיבידנד בסך של  כ-20 מיליון ₪, שחולק בחודש אפריל השנה. 

"בהקשר של חלוקת דיבידנדים ניתן לראות כי החברה מיישמת את מדיניות חלוקת הדיבידנד ועם פרסום הדוחות לרבעון הראשון של שנת 2020 החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסכום של 12 מיליון שקל בחודש יוני 2020 (מעבר ל-20 מיליון ₪ שחולקו בחודש אפריל 2020) וזאת לאחר חלוקה של 59 מיליון ₪ בשנת 2019", כך מציינים בחברה. 

יוסי פרשקובסקי, יו״ר החברה, מסר כי: "החברה ממשיכה, כפי שעשתה גם במהלך תקופת משבר הקורונה, בהקמת הפרויקטים שנמצאים בבנייה כמתוכנן. כמו כן, החברה ממשיכה לפעול לתכנון והוצאת היתרים בפרויקטים השונים של החברה. לאחר שהנהלת החברה בחנה את השפעות משבר הקורונה על פעילותה היזמית, החברה לא שינתה את הערכותיה והאומדנים ליום 31 במרץ 2020 המתייחסים לפרויקטים בביצוע מהיבט של הכנסות ועלויות הצפויות. בנוסף, בהתבסס על פעולות שננקטו על ידי הנהלת החברה, להערכת החברה ונכון למועד דוח זה, להתפשטות נגיף הקורונה אין השפעה מהותית לרעה על מחירי המכירה של יחידות הדיור המשווקות על ידי החברה.  

"אמנם לאור מגבלות התנועה בתקופת הסגר, חלה ירידה מסוימת בהיקף המכירות בחודשים מרץ ואפריל 2020 וזאת, בין היתר, לאור מגבלות הסגר שהוטל אשר מנעו מרוכשים פוטנציאלים להגיע למשרדי המכירות של החברה, אך עם מתן ההקלות החל מחודש מאי 2020 נרשמה התעוררות בהתעניינות של לקוחות פוטנציאלים וגידול בהיקף המכירות החודשי ל-17 יח"ד במהלך החודש האחרון".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות