banner
פרויקט UP TOWN // צילום: Bee Productions
פרויקט UP TOWN // צילום: Bee Productions

אחרי עשור: אושרה להפקדה תכנית לתוספת זכויות בניה במע"ר אשדוד

נסים אחיעזרא מנכ"ל אחים דוניץ: "עבר כעשור מהרגע שבו רכשנו את הקרקע, ורק לפני כשנתיים אפשרו לנו להגיש בקשה להיתרי בניה חלקיים. גם היום אנחנו חווים קשיים בקבלת ההיתרים"

פרויקט UP TOWN // צילום: Bee Productions

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה במחוז דרום אישרה להפקדה תכנית מפורטת שעיקרה תוספת זכויות בניה ל- 2,529 יח"ד במע"ר דרום אשדוד. 

נסים אחיעזרא מנכ"ל אחים דוניץ, הבונה כ- 200 יח"ד ושטחי מסחר במקום, המתין לא פחות מעשור להפקדה. היום הוא אמר: "עבר כעשור מהרגע שבו רכשנו את הקרקע, ורק לפני כשנתיים אפשרו לנו להגיש בקשה להיתרי בניה חלקיים. גם היום אנחנו חווים קשיים בקבלת ההיתרים מכיוון שעבודות הפיתוח של המתחם טרם הסתיימו. אנחנו שמחים שסוף סוף, לאחר התנגדויות לא מעטות, התב"ע הופקדה, ומקווים שבתוך כשלושה-ארבעה חודשים ניתן יהיה לקבל אישור סופי לתב"ע".

שטחו של המתחם של חברת אחים דוניץ במע"ר דרום הינו כ-30 דונם, עליו מוקמים שני מגדלים, הראשון אוכלס והשני נמצא לקראת סיום הבניה. "תוספת הבניה שאושרה להפקדה תאפשר לחברה להקים 3 מגדלים נוספים בני 35 קומות עם כ-350 יח"ד", מציין אחיעזרא, "תמהיל הדירות יכלול גם בניה של דירות קטנות בנות 3 חדרים. החברה הגישה בקשה להיתר ונמצאת בהליך קבלתו. הפרויקט כולו יכלול בסופו של דבר 5 מגדלים עם כ-450 יח"ד ושטח מסחרי בהיקף של כ-800 מ"ר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות