banner
עיצוב פנים קרן גנס // אסף פינצוק
עיצוב פנים קרן גנס // אסף פינצוק

הגשימו את החלום: עיצוב בית במושב הצופה למטע עצי הזית

שילוב של עיצוב כפרי עם עיצוב מודרני, תוך ניצול הנוף הנשקף למטע הזית – כך עוצב הבית במושב, שבו "הבלגן" בחדר השינה הוא "חלק מהיופי"

בני הזוג חלמו על בית כפרי, אולם ככל שתהליך העיצוב התקדם, התחלפה התחושה הכפרית בעיצוב מודרני חמים, שהתמזג עם מטע הזיתים. בבית גרים זוג ושלושת ילדיהם הבוגרים, והוא ממוקם על שטח של 300 מ"ר. על עיצוב הפנים אחראית המעצבת קרן גנס והאדריכלות אלון בן נון, שמספרת כי: "החלום של המשפחה היה בית במושב. חלקת אדמה, עבודת כפיים, מטע זיתים ממנו הם מפיקים את השמן. לפני עשור החליטו לרכוש את המגרש שעליו בית ישן וחשוך. לאחר מספר שנים מיקמו שם קרוואן וגרו בו, במקביל לבניית בית החלומות". האתגר של גנס היה ליצור בית חם, בגובה העיניים, כזה שיכניס את הטבע, מחובר לאדמה, אך בסגנון מודרני.

"החיבור לאדמה נוצר על ידי שילוב חומרים טבעיים והרמוניים, עם פלטת צבעים מתוחכמת שיוצרת זרימה בין החללים ועדין שומרת על הייחודיות של כל חלל וחלל", היא מסבירה. לדבריה הכל נבחר בקפידה, פריטים תוכננו, ריהוט וגופי תאורה הגיעו מאירופה, לצד עבודות של אמנים ישראלים ופריטים בעבודת יד של בעלת הבית.

עיצוב פנים קרן גנס // אסף פינצוק
עיצוב פנים קרן גנס // אסף פינצוק

הכניסה לבית כוללת סלון, פינת אוכל ומטבח הפתוחים למטע הזיתים, תוך חלוקה ל -3 אזורים. בסלון שתי ספות ירוקות וספה בגוון חציל, לצד שני כיסאות עור. במרכז הסלון שולבו שני שולחנות ברזל צרים וארוכים ושטיח שמאחד בין כולם. שולחן פינת האוכל והספסל תוכננו על ידי המעצבת, בסגנון מינימליסטי, עשויים משילוב של עץ ואלון. לחלל המרכזי  שתקרתו גבוהה ומשופעת. נבחרו גופי תאורה מינימליסטיים. חדר ההורים נבחר גוון אפור-חום חם, בעל טקסטורה עדינה שמהווה  כרקע למיטה. 

בחדר הבת תוכנן ארון בגדים מעץ אלון, כשהבלגן הוא "חלק מהיופי". לצד הארון מוקמו שתי שידות מגירות בסגנון וינטג'. על הקיר נתלו ארגזים המשמשים כמדפים ולאחד מהם הוצמדו גלגלים, כמקום אחסון לילקוט. החדר נצבע בצבע ורוד מעושן, עם טפט מעוינים רך.

עיצוב פנים קרן גנס // אסף פינצוק
עיצוב פנים קרן גנס // אסף פינצוק

שני חדרי הבנים הבוגרים, מעוצבים באופן מינימליסטי, על פי דרישתם. עיצוב אוורירי, גווני כחול וירוק עמוקים, שנותנים כבוד לאהבה הגדולה של הבנים – הים.
בגינה עוצבו דק מבמבוק עם שני שולחנות ארוכים צמודים, כיסאות בצבע ירוק מנטה בולטים על הדק.

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות