banner
יח"צ
יח"צ

"רני צים" מוכרת 50% מהמרכז המסחרי "לב גני תקווה" בשווי של כ- 220 מיליון ש"ח

החברה רכשה את הנכס בחודש ספטמבר האחרון תמורת 175 מיליון שקל, וכעת צפויה לרשום רווח של כ- 34 מיליון שקל

יח"צ

חברת רני צים וקרן הנדל"ן ריט1 חתמו על הסכם לשיתוף פעולה ביניהן בפרויקט בגני תקווה. החברות חתמו על מזכר הבנות מחייב, על פיו התחייבה צים למכור 50% מזכויותיה בפרויקט במרכז המסחרי בהקמה "לב גני תקווה", תמורת 110 מיליון ש"ח לקרן ריט1, המשקפים שווי מלא של 220 מיליון שקל. את העסקה יזם בנק ההשקעות ווליו בייס, בהובלתם של יאיר אפרתי ופלג פאר.

פרויקט "לב גני תקווה" הינו פרויקט מעורב שימושים, המוקם על ידי צמח המרמן ואשדר וכולל 250 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים, לצד מרכז מסחרי הכולל גם שטחי משרדים ושטחי ציבור, בשטח של כ- 9,000 מ"ר; כמו כן כולל המרכז המסחרי כ-250 מקומות חניה לשימוש באי המסחר. בחברה מציינים כי: "העסקה הנוכחית מתייחסת רק למרכז המסחרי המוקם במסגרת הפרויקט, ושאמור לשרת את תושבי הפרויקט ואת תושבי גני תקווה והאזור כולו". 

חברת 'רני צים מרכזי קניות', שרכשה את הנכס בחודש ספטמבר האחרון תמורת 175 מיליון שקל, צפויה לרשום רווח לפני מס של כ- 34 מיליון שקל ותזרים המזומנים החופשי שינבע לחברה מההתקשרות כאמור נאמד בכ-220 מיליון שקל. על פי הדיווח, התשלום עבור הנכס יתבצע בחודש ינואר 2022 ועד לאותו מועד תעמיד ערבויות בנקאיות, אשר יאפשרו לחברה לשלם את התשלומים הנוספים שעליה לשלם לצמח המרמן ולאשדר. "בתום 5 שנים מהמועד בו שולמה התמורה תבוצע התאמה של התמורה, בהתאם ל-75% מהשינוי בשווי הנכס, אולם בכל מקרה התמורה לא תעלה על 125 מיליון ש"ח ולא תפחת מ-95 מיליון שקל", כך מדווחת החברה, שגם תהיה אמונה על הניהול השוטף של הנכס. 

רני צים, מנכ"ל 'רני צים מרכזי קניות': "אנו צופים כי עסקה זו תאפשר לחברה ליהנות מהמנגנון הגבוה של האפסייד ונמשיך לאתר עסקאות אטרקטיביות, ליצור השבחה תוך זמן קצר, ולהיות שחקן ייחודי ומבודל בתחום הנדל"ן המניב". 

שמואל סייד מנכ"ל ריט 1: "אנו מקווים ומאמינים ששיתוף הפעולה הראשון עם רני צים יוביל בעתיד לשיתופי פעולה נוספים בין החברות".

בתוך כך, אתמול דווחה רני צים מרכזי קניות כי חתמה, באמצעות חברת בת בבעלות מלאה, על הסכם עם תאגיד בנקאי להעמדת מסגרת אשראי של כ-50 מיליון ש"ח למימון פרויקט "צים אורבן נוף הגליל". פרויקט נוף הגליל הינו פרויקט בשטח כולל של כ-36 אלף מ"ר, מתוכו כ-25 אלף מ"ר שטחים להשכרה אשר נרכש ע"י החברה בינואר 2020 מאופיין בעירוב שימושים, מסחר, משרדים ותעשיה. 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות