banner
פרדס שניר // צילום: צחי קיבנשטיין
פרדס שניר // צילום: צחי קיבנשטיין

קרן ריאליטי וקרדן נדל"ן רוכשות מתחם בתל אביב תמורת 336 מיליון שקל

מדובר במתחם פרדס שניר, הממוקם בסמוך לאצטדיון בלומפילד. מהחברות נמסר: "נמקסם את זכויות הבניה במתחם ונשביח את ערכו. המתחם מיועד לבנייה של מאות יחידות דיור, שטחי תעסוקה ומסחר"

קרן ריאליטי וקרדן נדל"ן מדווחות על רכישת חלקה של משפחת קדם במתחם פרדס שניר שליד אצטדיון בלומפילד בתל אביב תמורת 336 מיליון שקל. הקרקע  משתרעת על פני שטח של 55 דונם בין הרחובות התחיה, היסוד, הזרם ו-3246 ליד אצטדיון בלומפילד. חטיבת הקרקע מהווה כשני שלישים מסך זכויות הבנייה העתידיות במקום. החברות מציינות כי: "לאורך השנים האחרונות ניסו גופים רבים לשים ידם על המתחם, אך בשל המורכבויות הרבות בו לא הצליחו בכך".

עוד הן מציינות כי: "המתחם כולל את מבנה חללי העבודה של WeWork ברחוב הזרם שצפוי להמשיך את פעילותו במקום, חניון בניהול חברת סנטרל פארק הכולל כ- 300 מקומות חניה וכן מבנים נוספים, הצפויים להיהרס בהתאם לתכנון החדש שיקדמו קרן ריאליטי וקרדן נדל"ן, כדי למקסם את זכויות הבניה במתחם ולהשביח את ערכו. המתחם מיועד לבנייה של מאות יחידות דיור, שטחי תעסוקה ומסחר וכן שטחים המיועדים למבני ציבור".

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי // צילום: טל גבעוני
דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי // צילום: טל גבעוני

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "זו עתודת הקרקע המשמעותית האחרונה שנותרה באזור ובאמצעות קידום שינוי ייעוד, נוכל לחולל מהפך של ממש שיגרום ליצירת רצף אורבני חדש במקום. אנו מאמינים שבשיתוף פעולה מלא עם עיריית תל אביב, נוכל לקדם פיתוח של רובע חדש ואטרקטיבי, אשר יביא לשינוי פני האזור לבלי הכר בעשור הקרוב.".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות