banner
הדמיית דיזיין סיטי מישור אדומים של קס // תכנון: אדריכל שלמה גרטנר
הדמיית דיזיין סיטי מישור אדומים של קס // תכנון: אדריכל שלמה גרטנר

מי הם הראשונים שחתמו במתחם דיזיין סיטי ירושלים?

מי הן החברות שנכנסו ראשונות במתחם לעיצוב הבית במעלה אדומים וזיהו פוטנציאל במתחם?

הדמיית דיזיין סיטי // תכנון: אדריכל שלמה גרטנר

אז ככה, לא נשאיר אתכם במתח – ד"ר גב, Hollandia ,NICOLETTI ,Natuzzi כבר חתמו על הסכמי שכירות במה שמובטח על ידי היזם כמרכז של מינימום "חוויית הקניות האירופאית במרחק של 20 דקות ממרכז ירושלים". מה שבטוח הוא, שמאמצי השיווק בשיאם- מעתה אמרו המתחם ש"סמוך לירושלים" ולא ב"מעלה אדומים". רשמנו לנו.

על מה המהומה?
בימים אלו החלה הבנייה של המתחם החדש Design City, שישתרע על פני כ-90 אלף מ"ר ויכלול כ-120 חנויות לעיצוב הבית ו-40 דוכני מזון. המתחם, שתוכנן ע"י מיטב האדריכלים בארץ ובעולם עוצב בסגנון אמריקני ובמרכזו העתק של המלון הוונציאני בלאס וגאס, מזרקה, סירות שינוע בטכנולוגיה מתקדמת ועוד מגוון אטרקציות. כמו כן, במקום יוקם גם מתחם מסעדות על פני כ-5,000 מ"ר. עד כאן על התכנון.

ונעבור לעיקר – ההשקעות
המתחם יוקם בהשקעה של 400 מיליון ₪. דמי השכירות במתחם ינועו בין 60-180 ₪ למטר ודמי הניהול יעמדו על כ-20 ₪. "מה שגורם בעיקר לביקוש הוא הפרש משמעותי ביחס לאנונה בירושלים – הפרש של 20 ₪ פחות למטר לחוד", אומרים בחברה היזמית קס גרופ, "סיבה נוספת להתעניינות היא המיקום של המתחם, שנמצא במרחק של פחות מ-20 דקות למרכז העיר בירושלים ובמרחק של פחות מ-35 דקות למגוריהם של למעלה מ-1.5 מיליון תושבים".

עוד על הפרויקט >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות