banner
תוכנית פינוי בינוי בחיפה | פינוי בינוי בחיפה | נווה דוד - שוורץ בסנוסוף אדריכלים
נווה דוד - שוורץ בסנוסוף אדריכלים

אושרה למתן תוקף: תוכנית פינוי בינוי הגדולה בחיפה שמקדמת קבוצת אלמוג להקמת 437 יח"ד בשכונת נווה דוד בחיפה

בפרויקט שנמצא בהליכי רישוי מזה 6 שנים יפונו 74 משפחות ובמקומם ייבנו שלושה מגדלים

אושרה למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי בחיפה, הגדולה ביותר (שאושרה עד כה) בעיר, אותה מקדמת "אלמוג פינוי בינוי" מזה 6 שנים. בימים אלה התקבל רשמית אישור לפרסום תוכנית המתאר למתן תוקף, ע"י הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה. זהו פרויקט פינוי בינוי בחיפה הראשון בשכונת נווה דוד, הכולל פינוי של 74 משפחות ובנייה של שלושה מגדלים בני 25 קומות כ"א הכוללים – 437 יח"ד במשולש הרחובות אמציה, שלמה המלך ואסתר המלכה. במקביל הודיעה החברה כי היא נמצאת בהליכי רישוי מתקדמים לקבלת היתר בניה לשלב א' של הפרויקט.

פרויקט פינוי בינוי בחיפה זה צפוי להיבנות בשלושה שלבים- מקטעי ביצוע, בשלב ראשון יפונו כ- 24 משפחות וייבנה המגדל הראשון ובו 161 יח"ד, לשם יוחזרו הדיירים לאחר השלמתו, בהמשך ייבנו בשלביות גם המגדל השני והשלישי. במסגרת התוכנית יבנו גם מקלט ציבורי אשר ישמש את התושבים במקרה חרום וגם מרכז לבריאות המשפחה בשטח של כ- 500 מ"ר שישמש את תושבי השכונות החדשות באזור. את התוכנית מוביל משרד האדריכלים החיפאי "שוורץ- בסנוסוף",  הליווי המשפטי מטעם היזם ע"י משרד עוה"ד בן שחר לקנר ומטעם הדיירים  עו"ד מיכאל גבע.

"מדובר בתהליך ארוך ומאתגר שהפך למציאות", מוסר יקי אמסלם מנכ"ל קבוצת אלמוג: "זהו מסע ארוך של 6 שנים שלאורכו פעלנו נמרצות ובשת"פ מלא עם העירייה לצד דיירי המתחם, על מנת לקדם תוכנית הוליסטית הנותנת איכות חיים גבוהה ומענה מלא לצרכי המפונים ומאפשרת מצד שני, קיום של פרויקט מודרני, כלכלי ונכון לשכונה. החברה נמצאת בשיתוף פעולה מלא עם העירייה, בין היתר גם לטובת מימון קרן שתסייע בתשלומי האחזקה עבור דיירים שיזדקקו לכך".

תוכנית פינוי בינוי בחיפה | פינוי בינוי בחיפה
פרויקט נווה דוד חיפה – שוורץ בסנוסוף אדריכלים

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות