banner
דניאל מיכאלי // שרון צרפתי
דניאל מיכאלי // שרון צרפתי

איך משדרגים בית מקבלן?

בני זוג מתחום הנדל"ן שרכשו בית מקבלן ביקשו לשדרג את הסטנדרט והוא עבר עיצוב מחדש וטיפול יסודי בכל חלל ופרט בבית. התוצאה לפניכם

 

מיקום: שכונת נחלת יהודה בראשון לציון

סוג המבנה: בית פרטי דו-משפחתי, עם שלוש קומות.

גודל: שטח המגרש 300 מ"ר, בית 360 מ"ר.  

דיירים: זוג +4 

עיצוב פנים: דניאל מיכאלי. 

סוג השיפוץ: שיפוץ מקיף שכלל החלפת כל התשתיות בבית בעלות של 1.2 מיליון שקלים

זוג עצמאיים בתחום הנדל"ן, היא עורכת דין והוא זכיין של חברה לתיווך נדל"ן, להם ארבעה ילדים, רכשו בית מידי יזם, לאחר עבודות גמרים. כיוון שהסטנדרט לא היה לטעמם, פנו הזוג למעצב הפנים דניאל מיכאלי כדי שיעצב להם את בית חלומותיהם. את הבית, החזיר דניאל למצב כמעט ראשוני של שלד, ללא נגיעה באדריכלות כיוון שכבר ניתנו לבית כל אישורי הבניה. כל מה שמעבר לשלד שודרג וחודש, כולל גם כמה תשתיות שלא נבנו בצורה מתאימה. 

לדבריו, "הקונספט העיצובי שנבחר הוא עיצוב מודרני עם צבעים כהים, קונספט חמים כהה ומיוחד. לדיירים נבנתה טבלת תקציב של חומרים עם ירידה מדויקת לפרטים. חלק מהאלמנטים הגיעו מהיזם שבנה את השלד, אך הרוב הוחלפו. הלקוחות לא התפשרו על שום דבר ובסופו של דבר הושקע הרבה יותר כסף מהסכום שנקבע לתקציב הראשוני. למשל, הוחלט להוסיף מזגנים עיליים סמויים, המוטמעים בתוך התקרה שעברה הנמכה". 

"רוב ההחלטות התנהלו מול האישה, אך לבעל הבית הייתה בקשה מיוחדת שהשפיעה מאוד על התכנון. בעל הבית מחובר מאוד לקונספט של מים וחיבור העיצוב והתכנון של הבית החדש למים היה חשוב לו מאוד", מוסיף מיכאלי, "בשל כך עיצבנו בריכת דגים מרשימה בכניסה לבית, שבתוכה מזרקה עם מים שנשפכים אל חלוקי נחל שנותנת הרגשה של טבע בתוך הבית. אלמנט מים נוסף היא הבריכה, היזם שבנה את הבית כבר חפר בריכה בגודל של 7 מטרים, אך החלטנו להקטין את הבריכה ל-6 מטרים כך שיישאר מקום לאירוח חברים ומשפחה ומטבח חוץ מרווח". 

בנוסף, נשתלה בגינה צמחיה טרופית שמצריכה אחזקה מועטה, כיאה לבית שגרים בו שני עצמאיים. כדי ליצור המשכיות בין הפנים לחוץ, חופה החוץ בשליכט מוחלק לגמרי כמו בפנים הבית והעמודים החיצוניים חופו בחיפוי דמוי בטון. 

עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי
עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי

"לבעלת הבית היה מאוד חשוב שיהיה במטבח קיר של ארונות גבוהים ואינטגרליים במטבח, ואי גדול עליו ממנו ניתן יהיה להשקיף על כל הבית ולהמשיך לעבוד ללא הפרעות, לכן האי הוצב במרכז הבית, עם הפנים לסלון ולפינת הישבה", מספר מיכאלי. 

עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי
עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי

חיפוי השיש של האי ממשיך עד לרצפה מה שיוצר מראה נקי ויוקרתי בכניסה לבית.  למרות מיעוט הקירות בחלל הציבורי, הוצב קיר כוח מרכזי בפינת האוכל יחד עם אומן טקסטורות מיוחד שיצר קיר כוח עצום בהזמנה אישית. קיר כוח נוסף הוצב בכניסה לבית, עם תמונות פופ-אפ צבעוניות, שמוסיפה שובבות ושמחה לחלל.  

אלמנט כוח נוסף הוא מעקה המדרגות שהוגדר כ"תכשיט של הבית" וככזה, העמיד אתגר לא פשוט כיוון שנדרשה עבודת מסגרות מדויקת בידי אמן ועבודת צבע יסודית. כיוון שרצו להגיע לגוון ספציפי של זהב שייתן את האפקט שביקשו, נדרשו כמה וכמה ניסיונות צביעה כדי להגיע לגוון המדויק.  

עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי
עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי

חדרי הרחצה הישנים שהיזם הציב פורקו לחלוטין, בוצעו עבודות איטום מחדש ולאחר מכן הם עוצבו ורוצפו מחדש. חדר האמבטיה של ההורים חופה באריחי פישבון כהים הממשיכים את צבע הפרקט הכהה של חדר השינה.  חדרי הרחצה של הילדים חופו באריח בהיר דמוי אבן, פרקטי לניקוי ולתחזוקה. בסוויטת ההורים הוצבה המיטה מהבית הקודם, זהו הפריט היחידי שעבר יחד עם הדיירים. 

עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי
עיצוב דניאל מיכאלי // שרון צרפתי

בחדרי הילדים השינוי היה בעיקר בהלבשה, חדרה של המתבגרת עוצב בצבעי פסטל רכים, חדר השינה של הבנים נצבע בצבעים נייטרלים, כאלו שיתאימו לאורך זמן ויוכלו "לגדול איתם" הלאה. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות