banner
אמפא רחובות הדמיית חוץ // viewpoint2
אמפא רחובות הדמיית חוץ // viewpoint2

זרקור על מערב העיר רחובות: פנטהאוז נמכר במחיר של 3.8 מיליון שקל

מערב העיר הישן של העיר רחובות כמעט והשלים את המהפך שעבר עליו בעשור האחרון, במהלכו פעל ראש העיר לפיתוח אזורי המסחר והתעסוקה באזור ולהקמת שכונות מגורים חדשות, שהצליחו לשמור על מחירים שפויים, בינתיים

אמפא ישראל מדווחת כי בני משפחה אחת רכשו במהלך שלב הפריסייל את דירת הפנטהאוז ודירת המיני פנטהאוז בפרויקט מגדלי אמפא בשכונת חצרות המושבה ברחובות. הפנטהאוז, אשר ממוקם בקומה ה-17 משתרע על שטח של 186 מ"ר בנוי וכן מרפסת בשטח 81 מ"ר, 2 חניות ומחסן והוא נמכר במחיר של 3.8 מיליון שקל. את הפנטהאוז רכשו בני זוג מאחד הישובים המבוססים בשפלה, בסמיכות לעיר רחובות, שהחליט לעזוב את הבית הפרטי ולעבור לגור בעיר. על פי הדיווח, במסגרת העסקה נרכש גם המיני פנטהאוז אשר מיועד לאחד הילדים של הזוג ומשפחתו, ממוקם בקומה ה-16 ומשתרע על שטח של 125 מ"ר ומרפסת של 22 מ"ר והוא נמכר במחיר של 2.508 מיליון שקל. 

אמפא רחובות הדמיית פנטהאוז // viewpoint
אמפא רחובות הדמיית פנטהאוז // viewpoint

המהפך שהוביל ראש העיר במערב רחובות
שכונת חצרות המושבה ממוקמת במערב העיר רחובות, בסמוך לאזור המסחר המתפתח בכניסה המערבית ולפארק התעסוקה הורוביץ', המשתרע על שטח של כ-570 דונם.
יש לציין כי עד לפני כמה שנים נחשב אזור מערב העיר כאזור חלש מבחינת מסחר, תעסוקה ושכונות מגורים. זאת, בין היתר בשל מיקומו הרחוק מהיציאה הצפונית, פארק המדע ושכונות היוקרה ובשל קרבתו לשכונת קריית משה הוותיקה ואזור התעשייה הישן.
אולם בשנים האחרונות, בין היתר עם הקמת שכונת רחובות הצעירה וחצרות המושבה, מרכז מסחרי גדול, מחלף הכניסה ופיתוח פארק התעסוקה, הוא הפך לאזור מבוקש למגורים מצד זוגות צעירים ומשפרי דיור, זאת לאור העובדה שבמקביל לתהליכי הפיתוח, הוא הצליח לשמור עדיין על מחירים שפויים.
"אדריכל" פיתוח האזור הוא לא אחר מאשר ראש העיר, רחמים מלול, שראה את חזון חיבור מערב העיר למרכזה כבר לפני כעשור. במקביל, מלול הצליח לקדם ולאשר את תוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה בארץ בקריית משה, אשר נמצאת בשלבי חתימות הדיירים במתחמים, והיא צפויה לעשות מהפך באזור ובעיר כולה. 

אמפא רחובות הדמיית פנטהאוז // viewpoint
אמפא רחובות הדמיית פנטהאוז // viewpoint

פרויקט "מגדלי אמפא רחובות" בשכונת חצרות המושבה כולל 4 מגדלים המתנשאים לגובה של 17 קומות, עם 324 יחידות דיור ו-3 מפלסי חנייה. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז. דירות ה-4 חדרים בגודל ממוצע של כ-98 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר ודירות ה-5 חדרים בגודל של 121 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסת. כיום מחירי דירות 4 חדרים מהקומה ה-10 ומעלה מוצעות במחיר של החל מ-2.025 מיליון שקל.

אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל מסר כי: "מחיר הפריסייל של הפנטהאוז משקף את הפוטנציאל הגלום במחירי הדיור בשכונה וההבנה כי כיום מי שרוכש דירה במתחם יכול להנות מהשילוב של מגורים בסטנדרט יוצא דופן עם הקירבה לכלל השימושים שהוא רק מחפש. המחיר משמש כנקודת ציון ראשונית לעסקאות העתידיות וכבר כיום אנו מזהים ביקושים גבוהים מצד מצמצמי דיור מנס ציונה והסביבה, זוגות צעירים ומשפחות מתוך רחובות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות