banner
Swiss System - עיצוב מזל גלבוע // צילום ליאור טייטלר
Swiss System - עיצוב מזל גלבוע // צילום ליאור טייטלר

קטיפה היא הכי סתיו

כיצד ניתן להתאים את חלל הבית לקראת עונות הסתיו והחורף, להכניס את החמימות ולעשות שימוש בצבעי השכלת. כל הטיפים

Swiss System – עיצוב מזל גלבוע // צילום ליאור טייטלר

הסתיו והחורף מתרפקים על חלוננו, הרוחות כבר נוכחות וגם הגשם מופיע מדי פעם בעוצמה זו או אחרת ומזכיר לנו את קיומו. העובדה שהימים מתקצרים ושעון החורף אוטוטו נכנס לפעולה, היא תקופה מצויינת לבדוק מהם הטרנדים שיככבו בעונות הקרות בבית, או לחלופין איך באמצעות המגמות הללו תכניסו אווירה חמימה ונעימה לפנים הבית.

מעצב אורון מילשטיין // צילום ערן תורג'מן
מעצב אורון מילשטיין // צילום ערן תורג'מן

נתחיל דווקא מהברור מאליו – הקטיפה. "תכניסו אותה, תזרקו אותה, תשלבו אותה, היא תעשה טוב לחלל. נוכחותו של בד הקטיפה בחלל הביתי, הינו אחד הסממנים העיצוביים של בואן של העונות הקרות. לפני כשנתיים עשתה הקטיפה קאמבק גדול שהתחיל עם מגמת הבוהו-שיק, שהכניסה את אווירת הקטיפה לבית", מסביר שים אדרי, מעצב הבית של שכטר בוטיק.  הקטיפה נפלאה לשילוב ככריות נוי, ריפודים, וילונות, וכיסויי מיטה", מסביר מעצב הפנים אורון מילשטיין אשר מוסיף כי: "המראה המונוכרומטי יהפוך את החלל, עם דגש על חדר השינה, לעוד יותר מזמין. כדי להוסיף חמימות ומרקם לחלל, שימוש בגוונים מונוכרומטיים בהחלט יעשה את העבודה – לדוגמא גווני שחור ולבן עבור  הקירות, הכריות והמצעים. בהקשר לכך, ערבבו אלמנטים מעולמות תוכן שונים ומנוגדים – כפרי עם מודרני, תעשייתי עם אלגנטי, ישן עם חדש, נקי עם "מלוכלך", מינימליסטי עם עשיר.

משטחי למינם ביבוא אייל מינם // יחצ
משטחי למינם ביבוא אייל מינם // יחצ

"תתפלאו אבל השחור, האפל והקודר לגמרי יכול לבוא בחשבון בעונות הקרות הבאות עלינו לטובה. בחללים מסויימים אפילו תוכלו ליהנות מערכת צבעים אפלה ובו זמנית לגרום לחלל להיות מזמין ונעים. חממו את החלל בתבונה. הפכו את הסלון למקום נוח, שופע ועם הרבה שכבות טקסטיל. שפע של שטיחים, זריקת כריות על הספה וכן גם על הרצפה, "יחממו" גם את החלל הכי קר ומנוכר שלכם".

שכטר בוטיק // צילום אורי אקרמן
שכטר בוטיק // צילום אורי אקרמן

צהוב, כתום וחום של שלכת
צבעי השלכת מקבלים משמעות שונה בחודשי הסתיו. החמימות שהם משדרים הופכים אותם לרצויים בפינות חמד בבית. הצבעים הכתומים  תלויים על העצים, ריחות הלבלוב, הרעש של העלים המתנפצים תחתינו, המראות היפים…נדמה שהטבע מתעורר לחיים מסתוריים, מפתיעים, סודיים ומעוררי השתאות. אם רק ננסה להכניס את צבעי הסתיו לפתח בתינו המשימה לא תהיה קשה.  את הטבע תופסים צבעי השלכת – צהוב, כתום, חום – הממחישים את תרדמת החורף של הטבע. צבעים הנחשבים לחמים ורכים יספקו את הנעימות והמלנכוליה הרצויה.

סטודיו יפרח בן צבי // צילום שי אפגין
סטודיו יפרח בן צבי // צילום שי אפגין

"גם אם אתם מעדיפים ערכת צבעים מינימליסטית, רק פריט אחד של עור יכול לחמם את כל החלל, הוספת ירק, כמו צמחים עציצים וזרי פרחים, יכולה גם להאיר את העיצוב בחודשי החורף", מסבירה רננה אזולאי, מנהלת המכירות ברשת אליתה ליוינג.

ולבסוף, מרקם! שלבו מרקמים בכל מקום שבו חשוב לכם להפוך את החלל לחם ונעים.  אבל לא רק מדובר בשמיכה או כרית. מתלים, סלי עיתונים, שטיחים, תוסיפו לחלל – זה יעשה טוב.   

והכי חשוב – שיהיה לכולנו חורף נעים וביתי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות