במרכז ראשון לציון, במרחק נגיעה מכל צירי התחבורה המשמעותיים - אושר מתחם פינוי בינוי "החייל האלמוני"
יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, עו"ד מיכה גדרון: "מיקום אסטרטגי, אשר עתיד להיות משורת על ידי תחבורה ציבורית ברמה הגבוהה ביותר"
יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, עו"ד מיכה גדרון: "מיקום אסטרטגי, אשר עתיד להיות משורת על ידי תחבורה ציבורית ברמה הגבוהה ביותר"
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז החליטה להפקיד את תוכנית מתחם פינוי בינוי "החייל האלמוני" במרכז ראשון לציון.
התכנית הומלצה להפקדה בוועדה המקומית לפני כשלוש שנים, והיא ממוקמת במתחם הרחובות הרצל, עולי הגרדום וז'בוטינסקי, בסמיכות לתחנת המטרו המתוכננת ראשון לציון מרכז, בצמידות לקו ה-BRT המתוכנן (הקו הכחול) ובסמיכות לקו החום.
התכנית כוללת הריסה של 199 יחידות דיור ב-14 מבני מגורים בני 3-8 קומות, שבמקומם ייבנו 770 יחידות דיור בשלושה מגדלים בני 45 קומות. מתוך כלל יחידות הדיור, 231 יוקצו לטובת דירות קטנות- 77 דירות מתוכן בשטח של עד 55 מ"ר. בנוסף, התכנית כוללת הקמת מבנה מסחר ומשרדים בן 15 קומות, מבנה לצורכי ציבור בן 8 קומות וכ-2 דונם שטח ציבורי פתוח.
יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, עו"ד מיכה גדרון: "מדובר בתכנית להתחדשות עירונית של מתחם הנמצא במיקום אסטרטגי במרכז העיר, בתחום הטבעת השנייה של תחנת מטרו ראשון לציון מרכז, אשר עתיד להיות משורת על ידי תחבורה ציבורית ברמה הגבוהה ביותר הכוללת קו מטרו, שני קווי BRT ואוטובוסים".
מתכננת מחוז מרכז במינהל התכנון, טלילה הראל: "מדובר בתכנית נוספת להתחדשות המרקם העירוני הוותיק בראשון, תכנית שנמצאת במיקום אסטרטגי בקרבה למגוון אמצעי תחבורה ציבורית, תכנית המשפרת את המרחב הציבורי וכמובן מיטיבה עם התושבים המתגוררים בפרויקט".
התכנית הוגשה על ידי מעוז דניאל חברה קבלנית ופרשקובסקי השקעות ובניין, ותוכננה על ידי משרד ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים.
לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן
מכירים מישהו שצריך לקרוא את הפוסט? שתפו אותו. ?