banner
יו'ר ההסתדרות אבי ניסנקורן // צילום: אילן בשור, דוברות.
יו'ר ההסתדרות אבי ניסנקורן // צילום: אילן בשור, דוברות.

יו"ר ההסתדרות צפוי להכריז ביום חמישי על שביתה במשק

במכתב שהוציא לראש הממשלה, כתב יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "יש לפעול לשיפור מצב הבטיחות בכלל המשק, לצד טיפול ספציפי בענף הבנייה"

תמונה: ניסנקורן // צילום: אילן בשור, דוברות.

במסגרת היערכות ההסתדרות להשבתה כללית של המשק, כחלק מסכסוך העבודה בנושא הבטיחות במקומות העבודה, שלח היום יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האוצר משה כחלון ולשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ, וקרא להם לפעול לשיפור מצב הבטיחות במשק בכלל, ובענף הבנייה בפרט.

מתוך המכתב: "ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה כללי במשק, נוכח תופעת הזלזול החמור וההפקרות בחיים האדם העובד בכל הנוגע לסוגיית הבטיחות בעבודה ושלמות גופם ובריאותם של העובדים. לצערנו התופעה קיימת לא רק בענף הבנייה שיש בו מספר רב של תאונות עבודה קטלניות, כי אם בכלל המשק… אציין כי למרות שהסוגיה החשובה של בטיחות בעבודה ככלל, קיבלה התייחסות במסגרת מסקנות הוועדה הציבורית לקידום הבטיחות בעבודה, לא ננקטו צעדים אופרטיביים ליישום מסקנות הוועדה ועולם כמנהגו נוהג".

עוד כתב ניסנקורן: "אבקש לשוב ולהבהיר כי במסגרת הסכמות קיבוציות יש לפעול לשיפור מצב הבטיחות בכלל המשק, לצד טיפול ספציפי בענף הבנייה…כל עיכוב נוסף גובה מחיר כבד בחיי אדם".

ביום חמישי, 1.11, צפויה ההסתדרות לערוך כינוס היערכות מיוחד, בו יודיע ניסנקורן על מועד השביתה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות