banner
עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן
עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן

כיצד נראה המעבר מבית בקיבוץ למגדל תל אביבי מפורסם?

בני זוג הרפתקנים שעברו במהירות הבזק מן הכפר אל המגדלים ביקשו לייצר להם בית נוח ומרווח לבישול ואירוח, ולא שכחו "לקחת איתם" גם  טבע כפרי וגינת תבלינים מיוחדת

הפרוייקט – קומה 46 במגדלי גינדי TLV 

שטח דירה – 200 מ"ר ומרפסת 20 מ"ר

בני זוג וילדתם בת ה-10 ביקשו לעבור לעיר הגדולה, מקיבוץ המשקיף לכנרת. במרומי הקומה ה-46 במגדלי TLV. לביצוע המשימה נבחר מעצב הפנים, אורון מילשטיין, שתוך חמישה חודשים תכנן עבורם מרחב התפור במדויק לטעמם וצרכיהם בקומה ה 46 במגדלי TLV.

"את העיצוב תכננתי על דף ריק, קיבלנו דירת מעטפת, שהייתה בה רק אלומיניום בחלונות ותקרת בטון חשופה" מסביר מילשטיין.  התכנון שהוביל מילשטיין היה בו כדי לייצר חללים פתוחים ומרווחים, שטחי אחסון מרובים תוך כדי שמירה על הנוף הטבעי הנשקף מהחלונות, פרט שהשפיע באופן גורף על התכנון. 

הדירה כוללת מרחב ציבורי רחב ידיים למשפחה שאוהבת לארח ושלושה חדרי שינה. את הסוויטה של בני הזוג עיצב מילשטיין עם מסך הפרדה מיוחד בין חלל האמבטיה לבין המיטה, שלא הוצמדה לקיר דווקא כדי להנות מהנוף. המטבח קיבל השראה מהסגנון האמריקאי, ממגורים של בני הזוג בעבר, ולכן תוכנן מזווה גדול נסתר. מסדרון ארוך עם עשרות מקומות אחסון מוביל מהחלל הציבורי אל החלל הפרטי, כך שהחלל הפרטי סמוי מן העין כאשר מגיעים אורחים. 

עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן
עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן

מילשטיין: "המטבח הגדול ממוקם בכניסה ממש מול דלת הכניסה לבית, בדלתות ומגירות המטבח יצרנו חזיתות זכוכית בצבע אפור אף בגוון מט, ביקשנו ליצור מראה מתכתי אך פרקטי, כך שלא רואים טביעות אצבע, הזכוכית קלה לניקוי וכמובן בעלת ציפוי מיוחד נגד שריטות. בין הארונות הלבנים העמדנו ארונות שנבנו מ"עץ וריו", לבעלי הבית היה חשוב שתהיה פינת אירוח גדולה ומרווחת למשפחה וחברים שבאים לעיתים קרובות וכמו שהייתה להם בקיבוץ ולכן הפכנו את המטבח למקום אירוח גדול ומרווח, במקום פינת אוכל המשכנו את האי בקו הדירה ויש בו מקום ישיבה ל-10 אנשים. המטבח בבית הוא ממש לב הבית, הוא עובד לאורך כל שעות היום ולכן גם היה צורך למקם בו 4 תנורים, שני כיורים ומזווה גדול ועמוק שיכיל את כל האלמנטים הדרושים".   

עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן
עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן

סוויטת השינה של ההורים מוקמה בקצה הבית, במקום בו ממוקם הממ"ד ומין עיקול של 45 מעלות, מספר מילשטיין: "הצלחתי ליצור כניסה חדשה לחלל, הממ"ד הפך לחדר ארונות מרווח, את המיטה לא רציתי להצמיד לקיר כדי לא להפסיד את הנוף מהחדר לכן יצרתי ארון אמבטיה ענקי באורך של  4.5 מ' עם מקומות אחסון מיוחדים לבשמים ותמרוקים, אחסון שהוא דקורטיבי וגם פונקציונלי. מצד ימין של החדר ממוקמים השירותים ובצד שמאל מקלחון זוגי גדול עם שני ראשי גשם וספסל.

עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן
עיצוב אורון מילשטיין // אלעד גונן

"את המרפסת, שגדולה 20 מ"ר, רצינו להפוך לפינת אירוח פונקציונאלית. ספה גדולה ומרווחת מבד מיוחד העמיד לחוץ ומאחוריה קיר ירוק שמכיל בתוכו גם גינת תבלינים של בעלי הבית. בכל זאת רצינו להביא את טבע שהיו רגילים אליו בקיבוץ אל המגדל. בנוסף, גילינו בבדיקה מקדימה עמוד זכוכית עם רווח מאחוריו, חשבנו לנצל את הרווח שנוצר ולהעמיד שם טלוויזיה, שברנו את העמוד, מיקמנו טלוויזיה וחיפינו אותה מחדש בזכוכית". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות