banner
קהילת קנדה // גידי בר אוריין
קהילת קנדה // גידי בר אוריין

"מאמינים בשליחות לאומית ואידיאולוגית"

"הצורך לקבל את הסכמת מרבית הדיירים בבניין, בשילוב תהליכי תכנון ורישוי ממושכים, הופכים את הפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית למאתגרים ולארוכי טווח" – סקירת פעילות מאת חברת אלמוג

בשיתוף חברת אלמוג

חברת אלמוג פינוי־בינוי מקבוצת אלמוג, שנוסדה לפני 12 שנים, הפכה עם השנים את הפעילות שלה בתחום להתמחות, תוך קידום מגה־פרויקטים במרכזי הערים ויצירת שינוי אמיתי במרקם העירוני בשכונות הוותיקות שבהן היא פועלת, שהופכות עם הזמן למתחמי מגורים מודרניים. אלמוג היא חברה שפעילותה משלבת חזון חברתי, תכנון הוליסטי ומקצוענות.
הצורך לקבל את הסכמת מרבית הדיירים בבניין, בשילוב תהליכי תכנון ורישוי ממושכים המושפעים לעיתים תכופות משינויים רגולטוריים והליכי הבינוי המורכבים, הופכים את הפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית למאתגרים ולארוכי טווח. זו הסיבה לכך שהפעילות בתחום זה מחייבת אורך רוח, חוסן כלכלי וראייה לטווח רחוק. בשנת 2009 נכנסה קבוצת אלמוג לפעילות בתחום ההתחדשות העירונית, באמצעות הקמה של חברת בת בשם אלמוג פינוי־בינוי. בשנים האחרונות הבשילו בתכנון וברישוי פרויקטים משמעותיים ויצאו לדרך בבנייה ובשיווק, ביניהם מגה הפרויקטים – "אלמוג יבנה" ו"אלמוג כרמל מערב" בחיפה.

בונים מתוך חזון חברתי
הקבוצה רואה ביישום פרויקטים בהתחדשות עירונית שליחות לאומית ואידאולוגית, הן בהגדלת היצע הדירות והן בהעצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה. קבוצת אלמוג היא חברה משפחתית העוסקת בייזום ובביצוע של פרויקטים למגורים ופרויקטים מניבים בהיקף של כ־ 1,500 יח"ד בשנה, מקריית ביאליק ועד לבאר שבע.

קבוצת אלמוג נוסדה בשנת 1986 ומאז היא אחת החברות המובילות בתחום. אלמוג היא חברה יזמית ומבצעת, המעסיקה צוות מקצועי גדול הכולל: מהנדסים, מנהלי עבודה, עובדי שטח ועובדי משרד מנוסים, המניעים את החברה קדימה. אלמוג פינוי־בינוי, מקבוצת אלמוג, הפכה ב־12 השנים האחרונות לאחת החברות הגדולות ביותר בתחום. בצבר הפרויקטים של אלמוג פינוי־בינוי נכללות   10,000 יח"ד ב־11 מתחמים בשלבי תכנון ורישוי מתקדמים, בערים תל אביב־יפו, חיפה, פתח תקווה, באר יעקב, יבנה, בת ים, חולון ונתניה. אלמוג פינוי־בינוי נשענת על המקצוענות ועל הניסיון רב השנים של קבוצת אלמוג כחברה יזמית ומבצעת, ונהנית מחוסן כלכלי ומאיתנות פיננסית, המקנה לבעלי הנכסים את הביטחון המלא ביציאה לפועל של הפרויקט, בנייתו, השלמתו והשבחתו של האזור כולו. זאת, חרף האתגרים הרבים הנובעים מהייחודיות של תחום ההתחדשות העירונית.

משנים את פניה של יפו
אחד הפרויקטים החשובים במסגרת ההתחדשות העירונית יוקם בתל אביב־יפו, במתחם הרחובות קהילת קנדה ־ שדרות ירושלים. כאן קידמה החברה תוכנית הוליסטית רחבת היקף, שבה יפונו 208 דיירים וייבנו 800 יח"ד בשישה מגדלים, ובשישה בניינים נוספים בבנייה מרקמית. מדובר בפרויקט מורכב ומאתגר, המהווה פרויקט דגל של החברה בשיתוף עיריית תל אביב ־ יפו במסגרת התחדשות עירונית. הפרויקט כולל אספקטים חברתיים, קהילתיים ותחבורתיים, מורכבותו של הפרויקט נובעת מהמספר הגדול של יחידות הדיור ומהיותו פרויקט הכולל עירוב שימושים של שטחי ציבור, מסחר ופנאי. הפרויקט ממוקם סביב הנתיב ההולך ונבנה של הרכבת הקלה. זהו ללא ספק פרויקט עצום ומורכב שישנה את פני האזור מקצה לקצה. פרויקט נוסף בגוש דן שיציאתו לפועל מתוכננת עד סוף השנה הינו פרויקט בעיר בת ים, בפינת הרחובות הרב מימון ואנה פרנק. הפרויקט כולל פינוי של 32 משפחות והקמתן של 128 יח"ד בשני בניינים בני 13 ו־25 קומות, הכוללים גם רצועת מסחר ומבני ציבור לרווחת התושבים.

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות