banner
אילוסטרציה // Depositphotos
אילוסטרציה // Depositphotos

"גב-ים" מכרה ל"פרשקובסקי" עתודות קרקע למגורים תמורת 215 מיליון שקל

חברת גב-ים מדווחת כי מכרה לחברת פרשקובסקי את יתרת הזכויות בפרויקט המגורים רמת הנשיא בחיפה, להקמת כ-350 יח"ד מאושרות

 

חברת גב-ים מדווחת כי התקשרה עם חברת פרשקובסקי למכירת כלל עתודות הקרקע וזכויות הבניה שנותרו בפרויקט רמת הנשיא בחיפה. הממכר, הכולל כ-350 יח"ד מאושרות לבניה על-פי התב"ע הקיימת, וכן פוטנציאל להקמת יח"ד נוספות, בכפוף לקבלת הקלות ותב"עות עתידיות, נמכר בתמורה לסך של 215 מיליון ש"ח, בתוספת מע"מ וכן בתמורה נוספת עתידית, המותנית באישורן של זכויות בניה נוספות. 

כזכור, חברת גב-ים, באמצעות חברה בת בבעלות מלאה, הינה בעלת הזכויות בפרויקט המגורים  רמת הנשיא. עד כה הוקמו בפרויקט 711 יח"ד ב-9 בניינים, כולן הושלמו ונמכרו.
עד לתום שנת 2019, היתה גב-ים שותפה בפרויקט עם חברת רסקו מגורים, בחלקים שווים. בסוף 2019 רכשה גב-ים את חלקה של רסקו בחברה המשותפת, לפי שווי של 140 מליון ש"ח (ב-100%). גב-ים דיווחה, כי בעקבות המכירה תרשום ברבעון השלישי של השנה רווח נקי בסך 55 מיליון ש"ח.    

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים // אלדד רפאלי
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים // אלדד רפאלי

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, מסר כי: "החברה שמה לעצמה כיעד להתמקד בפעילות הליבה שלה – תחום הנדל"ן המניב, על כל מרכיביו. בעסקה זו מייצרת גב-ים תזרים מזומנים משמעותי, אשר ישמש, בין היתר, לטובת פעילות הייזום האינטנסיבית של החברה".  

 יוסי פרשקובסקי,  יו"ר פרשקובסקי השקעות ובנין // גבע טלמור
יוסי פרשקובסקי, יו"ר פרשקובסקי השקעות ובנין // גבע טלמור

יוסי פרשקובסקי, יו"ר פרשקובסקי השקעות ובנין, מסר כי: "הביקושים בחיפה הולכים ומתחזקים וכן המחירים עולים. החברה מאמינה בהמשך המגמה במיוחד בשכונות הדרומיות הקרובות לים וליציאה הנוחה מהעיר לכיוון דרום".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות