banner
אילוסטרציה // Depositphotos
אילוסטרציה // Depositphotos

החברות קרן ריאליטי ואלקטרה נכנסות לשותפות במתחם בראשל"צ

במסגרת השותפות תמכור "אלקטרה" ל"קרן ריאליטי" מחצית ממתחם מסחר ותעשייה בראשון לציון בתמורה ל-275 מיליון שקל. השתיים מצהירות כי בכוונתן לקדם תכנית להגדלת זכויות הבנייה ותוספת שימושים

אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ)  וקרן ריאליטי מדווחות כי חתמו על הסכם עקרונות ולפיו אמ"צ תמכור לקרן ריאליטי מחצית ממתחם הנדל"ן של החברה בראשון לציון, לפי שווי של 275  מיליון שקל. 

במתחם שעתיד להיות מפונה בעתיד ואשר משתרע על שטח של 55.7 דונם, ממוקמים כיום משרדי אמ"צ ומפעל המזגנים של החברה, שעתיד לעבור לאשקלון. התוכנית המאושרת על הקרקע נכון להיום מאפשרת בנייה של כ-181 אלף מ"ר עילי וכ-85 אלף מ"ר תת קרקעי לשימוש מסחר, משרדים, תעשייה נקיה, מבני תרבות ותעשייה עתירת ידע. מהחברות נמסר כי: "בכוונת קרן ריאליטי ואמ"צ להקים במתחם שיפונה מיזם נדל"ן ענק ולקדם, בשיתוף פעולה עם עיריית ראשון לציון, תכנית המשביחה את הנכס באמצעות הגדלת זכויות הבנייה ותוספת שימושים". 

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי // צילום: טל גבעוני
דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי // צילום: טל גבעוני

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "נפעל לקדם את המתחם ולהפוך אותו לאזור שוקק ושונה ממצבו היום. אנחנו מחפשים את הנכסים המאתגרים בהם ערך סמוי ופוטנציאל שצריך להביא לכדי מימוש". 

צביקה שוימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "השותפות בין אמ"צ לקרן ריאליטי היא שותפות אסטרטגית שנועדה למקסם את הפוטנציאל האדיר הטמון במתחם אלקטרה. השותפות הזאת גם מאפשרת לאמ"צ ליהנות מפירות המיזם המשותף לאורך שנים רבות". 

את קרן ריאליטי ייצגה בעסקה עורכת הדין קארין פריד ממשרד הרצוג פוקס נאמן ואת אמ"צ ייצג בעסקה משרד עורכי הדין זיו לב ושות'.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות