banner
פרויקט הולילנד דן נדלן ורמי לוי // הדמייה אדריכל אמציה אהרנסון
פרויקט הולילנד דן נדלן ורמי לוי // הדמייה אדריכל אמציה אהרנסון

הולילנד מתרחבת: אושרה תוכנית הכוללת 268 יח"ד ושטחי מסחר

היזמיות דן נדל"ן ורמי לוי מדווחת כי אושרה תוכנית להקמת פרויקט עירוב שימושים במתחם הולילנד בירושלים, בהשקעה של כ-350 מיליון שקל, על קרקע אותה רכשו לפני כעשור תמורת כ-280 מיליון שקל

הועדה המחוזית ירושלים אישרה את תוכנית המתאר לפרויקט בערוב שימושים במתחם הולילנד צפון בירושלים, כך מדווחות החברות דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן ורמי לוי, המקדמות את הפרויקט. בחברות מציינים כי מדובר בקרקע אותה הן רכשו לפני כ-10 שנים בסכום של כ- 280 מיליון שקל. ההשקעה המוערכת בפרויקט נאמדת בכ-350 מיליון שקל ועל פי ההערכות בניית הפרויקט תחל בעוד כשנה וחצי לאחר קבלת ההיתר. 

במסגרת התוכנית, ייבנו בשכונת רמת שרת בירושלים, על שטח של 9.3 דונם, 3 מגדלים המתנשאים לגובה של 18 קומות מעל מפלס הקרקע, המיועד עבור מסחר ושימושים ציבוריים וחנייה תת קרקעית הכוללת 3 מפלסים.
על פי הדיווח, במסגרת אישור התוכניות הורחבו זכויות הבנייה והבינוי עומד על 268 יח"ד וכן, תוספת שטחי ציבור, שיכללו 1,200 מ"ר. השטחים המסחריים עומדים על 1,400 מ"ר.
אדריכל התוכנית הוא אמציה אהרנוסון.

תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 3-4-5 חדרים ודירות פנטהאוז. דירת 3 חדרים ממוצעת תשתרע על שטח של כ-81 מ"ר, דירות 4 חדרים על 102 מ"ר ודירות 5 חדרים על 117 מ"ר.
דירות הפנטהאוז יהיו בשטח של כ-157 מ"ר. מחירי הדירות צפויים לעמוד על מחיר של החל מ- 2.5 מיליון שקל.

מקבוצת דן נמסר כי: "אנו מברכים על ההחלטה לאישור תוכנית המתאר של הועדה המקומית בעיר. פיתוח תחום הנדל"ן והשבחת הקרקעות שאנו מבצעים בתקופה האחרונה משקפים את האסטרטגיה הרחבה של הקבוצה המאמצת עוגני פיתוח חדשים, לצד חיזוק המשאבים הקיימים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות