banner
פרויקט ניסן הכהן של קבוצת רם אדרת // 3Dvision
פרויקט ניסן הכהן של קבוצת רם אדרת // 3Dvision

פנטהאוז בתמ"א 38 ברמת החייל נמכר ב-7.2 מיליון שקל

ענף הנדל"ן מביע אמון בהתחדשות עירונית: בכיר בענף רכש פנטהאוז בפרויקט תמ"א 38/2 ברמת החייל בתל אביב, תמורת כ-7.2 מיליון שקל. דירות 5 חדרים נמכרו במחיר ממוצע של כ-4.5 מיליון שקל

חברת תנופה בעיר מקבוצת רם אדרת מדווחת על מכירת פנטהאוז בפרויקט תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש – ברחוב ניסן הכהן ברמת החייל לבכיר בענף הנדל"ן, במחיר של 7.2 מיליון שקל. הפנטהאוז בנוי במפלס אחד בשטח של כ- 150 מ"ר, עם מרפסות בשטח של כ- 100 מ"ר, ממוקם בקומה הרביעית, בנוסף לשתי חניות תת קרקעיות ומחסן בטאבו. מדובר בפרויקט ניסן הכהן 3א'-5א' הכולל 18 יח"ד בבניין בן 4 קומות עם שתי כניסות. בפרויקט נמכרו דירות 5 חדרים בשטח של כ- 120 מ"ר במחיר ממוצע של כ- 4.5 מיליון שקל.

פנטהאוז בניסן הכהן, עיצוב דנה נמרוד // שירלי כהן
פנטהאוז בניסן הכהן, עיצוב דנה נמרוד // שירלי כהן

טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, מסרה כי: "מדובר במחיר שיא לפנטהאוז בשכונה, שהציב רף חדש של מחירים. פרויקטים של התחדשות עירונית בשכונה מבוקשים במיוחד, כי הם שומרים על צביון נמוך ולמעשה הופכים לפרויקטיי בוטיק, הכוללים דירות גדולות ומיוחדות באזור ירוק ונעים".

מעצבת הפנים דנה נמרוד, שעיצבה את הפנטהאוז, מציינת כי: "ההשקעה בעיצוב ואבזור הבית היא בסכום של כ-350 אלף שקל. האתגר בלעצב בית שטרם נמכר הוא גדול, מכיוון שלא ניתן לדעת מי באמת יגור בו. לכן שילבתי כמה אלמנטים עיצוביים כדי שכל אחד שייכנס אליו וירגיש בבית. מצד אחד – יש בו אלמנטים אורבניים כמו ריהוט מברזל לצד אלמנטים חמימים ומשפחתיים כמו תמונות אומנות צבעוניות, שטיחים, רצפת עץ ועוד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות