banner
באדיבות חברת לאונרדו
באדיבות חברת לאונרדו

חברת קאנומד מתמזגת עם קבוצת לאונרדו ותפעל בתחום ההתחדשות העירונית

חברת קאנומד, שבשליטת האחים מנור וכפיר גינדי ממזגת את פעילות הנדל"ן של קבוצת לאונרדו, לפי יחס צפוי של כ-50% לכל צד ועם מזומן בסך של כ-20 מיליון שקל. החברה תפעל בתחום ההתחדשות העירונית

חברת קאנומד מדווחת על חתימת מזכר עקרונות למיזוג פעילות נדל"ן לחברה הציבורית עם קבוצת לאונרדו, בבעלות יאיר מרק, סחף כהן וזאב מרק, אשר יהיו לאחר השלמת המיזוג בעלי השליטה בחברה הממוזגת. הפעילויות ימוזגו בדרך של הקצאת מניות בחברה הציבורית. את החיבור למיזוג החברות יזם איש הנדלן ומומחה ההתחדשות העירונית ניר שמול. 

על פי הדיווח, בכפוף להשלמת בדיקות נאותות הדדיות, חתימת הסכם מפורט והתקיימות מספר תנאים מתלים, תמוזג מלוא פעילות קבוצת לאונרדו (100%) לחברת קאנומד, וזאת תמורת הקצאתן של מניות חדשות לבעלי המניות של לאונרדו, אשר יהוו, לאחר הקצאתן, 50% מהון המניות המונפק של קאנומד. עם השלמת העסקה, החברה הממוזגת תיקרא קבוצת לאונרדו וסימן המסחר שלה בבורסה ישתנה בהתאם. במסגרת המתווה, הוסכם כי לחברה הממוזגת יהיה סך מזומן של 20 מיליון שקל, בניכוי הוצאות העסקה וכי עם השלמת העסקה יוצאו מהחברה הממוזגת הנכסים הקיימים בתחום הקנאביס הרפואי.

מנור גינדי, מסר כי טרם המיזוג נבחנו בחנו מספר רב של חברות בתחום הנדל"ן. יו"ר קאנומד עמי ברלב, מסר כי: "במהלך התקופה האחרונה קאנומד נקטה באסטרטגיה ברורה לאיתור השקעות איכותיות ושמרניות. אנו נכנסים לתחום איכותי, צומח ובעל אופק משמעותי". 

סחף כהן, מבלי לאונרדו, ציין כי "הכניסה לשוק ההון תאפשר לקבוצה גמישות פיננסית מרבית. כחברה שמתממנת בעיקר מהון עצמי ומינוף אפסי, הליך המיזוג יאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את פעילות החברה לתחומים נוספים ומניבים". יאיר מרק, מבעלי לאונרדו, הוסיף: "עד כה העדפנו להיות 'מתחת לרדאר' בכל הנוגע לחשיפה הציבורית שלנו. מטבענו אנו אנשים שמרניים, ובוחרים את לקוחותינו והפרויקטים אותם אנו בונים בקפידה רבה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות