banner
שדה התעופה דב הוז // Depositphotos
שדה התעופה דב הוז // Depositphotos

"אוצר שדה דב": ארבע זוכים במכרז הראשון להקמת 1,574 יח"ד בתמורה למיליארדים

רשות מקרקעי ישראל הכריזה על ארבעת הזוכים במכרז הנחשק של שכונת אשכול, שחלקם הציעו בין מיליארד למיליארד וחצי שקלים עבור כ-450 יח"ד בממוצע

רשות מקרקעי ישראל הכריזה היום על 4 זוכים במכרז  בשדה דב, שיניבו לקופת המדינה כ-4.45 מיליארד שקל. מדובר על אחד המכרזים המשמעותיים והנחשקים במרכז הארץ, בשטח כולל של כ- 340 דונם בצפון העיר תל אביב – יפו.
המגרשים הינם חלק מתכנית מועדפת לדיור, הממוקמת בצומת הרחובות ש"י עגנון ולוי אשכול בתל אביב (טרמינל שדה דב), והיא אחת משלוש תכניות להצבת תשתית תכנונית להקמת רובע מגורים חדש שיכלול בסה"כ כ – 16,000 יח"ד ושטחי תעסוקה, מלונאות ומסחר.

תכנית זו כוללת הקמת שכונת מגורים חדשה הכוללת בסך הכל כ-4,844 יח"ד בבנייה עירונית מעורבת שימושים ובצפיפות ממוצעת של כ-54 יח"ד לדונם מגורים נטו. עוד בתוכנית מסחר ותעסוקה בהיקף כ-191,000 מ"ר, מלונאות בהיקף של כ – 30,000 מ"ר, מבנים ומוסדות ציבור, כיכר עירונית, שטח ציבורי פתוח ושבילים.

תוצאות המכרז

מחברת אביסרור נמסר: "שמחים על הזכייה במכרז. מדובר באחת הקרקעות הנחשקות ביותר באזור המרכז שצפויה להנות מביקושים גבוהים. תל אביב היא עיר ללא הפסקה גם בכל הקשור למחירי הדירות ומהבדיקות שאנחנו עשינו מחירי הדירות כבר היום מבטאים עלויות קרקע דומות".

מקבוצת more  נמסר: "הקבוצה זכתה במגרש עם המיקום הטוב ביותר בשכונה, בסמוך לפארק שיוקם ובקרבה לחוף הים- תקים 458 יח"ד, בית מלון של כ-100 חדרים ושדרות מסחר בשטח של כ-1,500 מ"ר".

מקבוצת לוינשטין נמסר: "אנו שמחים מאוד על הזכייה במכרז במתחם שדה דב, מדובר באחת הקרקעות המבוקשות ביותר במרכז הארץ ובאחד המתחמים הנחשקים ביותר  בעיר ת"א, המתאפיינת בביקושים גבוהים מאוד למגורים שרק עולים ועולים, ובהתאם עולים גם מחירי הדירות בה. אנו סבורים כי הזכייה במכרז תעשיר באופן משמעותי את פורטפוליו הנכסים של הקבוצה ותייצר ערך רב לבעלי המניות".

דודו זבידה, מנכ"ל מבנה נדל"ן, מסר כי: "אנחנו שבעי רצון מתוצאות המכרז, המקנים לנו 230 יחידות דיור לבנייה באחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר בשטחי הגוש הגדול. החברות השותפות מביאות כל אחת את יתרונותיה היחסיים בתחום היזום ואני בטוח שיחד נביא תוצאות איכותיות בתכנון ובביצוע".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות