banner
הדמיית הפרויקט // סטודיו 3DIVISION
הדמיית הפרויקט // סטודיו 3DIVISION

המיקרו ליבינג נוחת בתל אביב

אחרי מנהטן והונג קונג, קונספט המגורים החדשני "מיקרו- ליבניג" עושה עלייה. פרויקט המגורים החדשני ME-CRO  שמובילה חברת קרסו נדל"ן,  עתידה לקום בקרוב במרכז תל אביב, ומציע דירות מתוכננות בקפידה ומאובזרות עד הפרט האחרון

בשיתוף חברת קרסו

ערים מרכזיות בעולם כבר אימצו את המיקרו ליבינג: דירות קטנות, המתכונות באופן מדויק ופונקציונאלי ומאובזרות עד הפרט האחרון. בטוקיו ובמנהטן, בהונג קונג ובפריז, הבינו ששטחי הבנייה המעטים, יוקר הדיור והמחיה, ובעיקר אורח החיים הדיגיטלי – עירוני מצריכים גישה חדה למגורים ויצרו את שיטת תכנון המיקרו ליבינג, שמיובאת לתל אביב לראשונה על ידי חברת קרסו נדל"ן שמקדמת את פרויקט ME-CRO.

פרויקט ME-CRO ממוקם על רחוב אבן גבירול המבוקש בסמוך למתחם בזל ובמרחק הליכה מכיכר רבין, פארק הירקון, דיזינגוף סנטר ותאטרון הבימה, ומציע חווית מגורים חדשה וייחודית, שתוכננה בקפידה לענות על הצרכים של הדור החדש.
במסגרת הפרויקט יוקמו 2 בניינים חדשים ובהם 50 יחידות דיור בנות 2-4 חדרים בשטח של 42-82 מ"ר, שעוצבו על ידי אדריכלים ומעצבים מומחים, והן ימכרו עם ריהוט מלא, שתוכנן ונבנה בקפידה. כך לדוגמה, ארונות אחסון מרצפה עד תקרה בהתאם לצרכים של הדיירים, האי במטבח המשמש מצידו השני כשידת טלוויזיה לסלון ופינת עבודה נשלפת מתוך הארון, וכל אלו מאפשרים שימוש נבון ופונקציונאלי במרחב, ויוצרים תפיסת חלל גדולה הרבה מעבר לשטח בפועל.

חלל מרכזי דירה בסגנון סקנדינביה תכנון אדריכלי ונגרות סטודיו XS \\ סטודיו בונסאי
חלל מרכזי  // תכנון אדריכלי ונגרות סטודיו XS // סטודיו בונסאי

"כאשר תכננו את הדירות שמנו דגש על כל הפרטים, החל מפעולות כמו בישול ואירוח ועד לאיפה זורקים את המפתח בכניסה לבית". אומרת האדריכלית רוני אביצור, מבעלי סטודיו XS , האחראי על עיצוב הפנים ומוסיפה "הקונספט של הדירה יוצא דופן: במקום שהדייר יזוז בין חדר לחדר, הקירות זזים ויוצרים מגוון חללים, כך שדירת 42 מ"ר מרגישה כמו דירת 72 מ"ר."

משרד ביתי בחדר השינה בעיצוב סקנדינביה תכנון אדריכלי ועיצוב נגרות סטודיו XS \\ סטודיו BSD_3D
משרד ביתי בחדר השינה  // תכנון אדריכלי ועיצוב נגרות סטודיו XS // סטודיו BSD_3D

פרויקט ME-CRO הוא הרבה מעבר לפרויקט מגורים. הוא נותן מענה לשינויים באורחות החיים בעשור האחרון ומביא בשורה חדשה למרחב האורבאני בישראל, שכבר כיום סובל מצפיפות גבוהה ובעיקר ממחסור בדיור ובחניה.
לדברי האדריכלית, רוני אביצור: "בעשור האחרון חל שינוי מהותי בטעמו של הצרכן ובאורח החיים שהוא מנהל בערים הגדולות בעולם. אנשים הופכים יותר מודעים לאורח החיים שלהם: לסביבה הקרובה לבית ומה שיש לה להציע, לחיים ברי קיימא ולצריכה מופחתת. אנשים שחיים כיום במרכז העיר, מתניידים ברגל או בדו גלגלי, מבלים ועורכים קניות מתחת, צורכים את השירותים שלהם בשכונה ומחפשים נוחות מקסימלית במינימום זמן. על כל אלו עונה הפרויקט, שמציע גישה חדשנית למגורים".

פרויקט מיקרו ליבינג נמצא כיום בשלבי בנייה והשלמתו צפויה בשנת 2024. שיווק הדירות נמצא בעיצומו ונותרו מספר דירות בודדות של 3 ו- 4 חדרים. לדברי מנהלת השיווק מיכל גליק: "אנחנו רואים התעניינות גדולה מצד אחד של צעירים הייטקיסטים – יחידם או זוגות – שמחפשים דירה בלב העיר, אליה הם יכולים להגיע עם המזוודה והבגדים, ומצד שני של אוכלוסייה בוגרת שרוצה לבלות את חייה לאחר הפרישה לפנסיה בלב תל אביב, עם כל הפינוקים והיתרונות שמספקת העיר הזאת."

חלל עבודה וישיבה פתוח לגינה אדריכלות הפלטפורמה העירונית // ברנד סטודיו
חלל עבודה וישיבה פתוח לגינה  // ברנד סטודיו

פרויקט  ME-CRO תוכנן ועוצב על ידי האדריכלים יעל סגאה ואדר סקר ממשרד האדריכלים "הפלטפורמה העירונית" בשיתוף הדיירים. לקידום הפרויקט נבחרה חברת קרסו נדל"ן, מחברות היזמות והבניה הוותיקות בישראל, שאחראית על עשרות פרויקטים חדשניים ופורצי דרך בלב אזורי הביקוש, ובהם פרויקט אומאמי בקריית אונו לאוהבי הבישול והאירוח, אנדרומדה ריבורן ביפו, שדרות היובל בירושלים ורבים נוספים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות