banner
כנס דיירים // מטרופוליס
כנס דיירים // מטרופוליס

רחובות: הדיירים בחרו יזם לבניית 450 יח"ד בפינוי בינוי

חברת מטרופוליס מדווחת כי נבחרה על ידי מקבץ דיור בשכונת קריית משה כיזמית לפרויקט פינוי בינוי הכולל הריסה של 112 יח"ד, שבמקומן ייבנו 450 דירות חדשות.  ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך בכ- 750 מיליון שקל

 

חברת מטרופוליס מדווחת כי זכתה במכרז דיירים בשני מתחמים סמוכים בשכונת קריית משה ברחובות ותבנה כ-450 דירות חדשות במסגרת פרויקט פינוי בינוי. ההיקף הכספי המוערך של הפרויקט – 750 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט ייהרסו 2 בניינים עם 4 כניסות ברחוב טוכמן הכוללים  64 דירות. ברחוב השקד ייהרסו 2 בניינים עם 3 כניסות הכוללים 48 דירות. הבניינים הישנים הם בני 4 קומות על עמודים. במקומן ייבנו כ-450 דירות חדשות.

מהחברה נמסר כי לאחרונה היא ביצעה שיפוץ בחדרי המדרגות של הבניינים הקיימים "וזאת על מנת לשפר את מצב הבניינים עד כמה שניתן  עד להריסה שתתאפשר לאחר הוצאת היתרי הבנייה". כזכור, בשכונת קריית משה אושרה  על ידי הותמ"ל תוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל, במסגרתה ייבנו כ- 10,000 יח"ד, לרבות קרקעות משלימות. לאחרונה דיווחה העירייה כי כ-70% ממקבצי הדיור בשכונה בחרו יזמים. 

אודי בלום // סיון פרג'
אודי בלום // סיון פרג'

אודי בלום, מנכ"ל החברה מסר כי: "אנו מודים לדיירים על התמיכה והבעת האמון. שכונת קריית משה היא שכונה שההתחדשות שלה חיונית במיוחד. תנופת הפיתוח והבנייה החדשה ישפרו הן את השכונה והן את מצבם של תושביה. הבנייה תייצר אלפי דירות חדשות באחת הערים המבוקשות בארץ. התוכנית לשכונה כבר מאושרת, היא קודמה בותמ"ל ובעלת חשיבות לאומית גבוהה – לחיזוק האוכלוסיה, לחידוש המבנים הישנים וליצירת סביבת מגורים ראויה לתושביה".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות