banner
הפרויקט בשהם של קרדן ישראל וגבע נדלן // אורבך הלוי אדריכלים
הפרויקט בשהם של קרדן ישראל וגבע נדלן // אורבך הלוי אדריכלים

החברות קרדן ישראל וגבע נדל"ן רכשו קרקע בשהם תמורת כ-90 מיליון שקל

החברת מדווחות כי בכוונתן להקים פרויקט לוגיסטי משותף עם בעל הקרקע, רפי נחושתן, בהשקעה מוערכת של כ-800 מיליון שקל

החברות קרדן ישראל וגבע נדל"ן מדווחת כי רכשו מחצית מהזכויות בחטיבת קרקע באזור התעשייה שוהם, בשטח של 27.4 דונם, תמורת כ-90 מיליון שקל, לפי שווי של כ- 180 מיליון שקל. על הקרקע מתוכנן פרויקט לוגיסטי עם שימושים מעורבים שיכלול חוות שרתים, מחסן קירור אוטומטי ומבנה רמפה בשטח של כ-70 אלף מ"ר, מתוכם כ-33 אלף מ"ר מכוח תב"ע מאושרת. המוכר הוא היזם רפי נחושתן.

על פי הדיווח "בכוונת קרדן-גבע לפעול במשותף עם נחושתן לפיתוח הקרקע ולהשבחת והגדלת הזכויות בה". בניית הפרויקט צפויה להתחיל בתחילת שנת 2022, עם קבלת היתר בנייה והיקף ההשקעה בו מוערך  בכ-800 מיליון שקל. במקביל, התקשרה היום חברת הביצוע, אל הר הנדסה ובניין בע"מ, חברה המוחזקת במלואה על ידי קרדן נדל"ן, שהינה חברה בשליטת החברה (59.78%) עם המוכר בהסכם לביצוע הפרויקט בעלות כוללת שתגיע ל כ-500 מיליון שקל, זאת בהנחה שיאושרו זכויות הבנייה הנוספות.

רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל // צילום אלי דסה
רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל // צילום אלי דסה

רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל: "אנחנו מאמינים בשוק הלוגיסטיקה והפעילות החדשה תהווה זרוע משמעותית בפיתוח של קרדן ישראל. בכוונתנו  להמשיך לבחון עסקאות בסדר גודל משמעותי שיתרמו לצמיחתה של החברה".

ערן לב,  בעלים שותף בחברת גבע נדל"ן // אלעד מלכה
ערן לב, בעלים שותף בחברת גבע נדל"ן // אלעד מלכה

ערן לב, בעלים-שותף בגבע נדל"ן: "מדובר בפרויקט משמעותי ביותר באזור התעשייה  שוהם, הן מבחינת גודלו וההשקעה בו והן מבחינת המורכבות שלו. אנו רואים בפרויקט מאתגר וחדשני זה  פרויקט דגל שיהווה מודל לפרויקטים עתידיים בתחום הלוגיסטיקה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות