banner

"בעזרת ההתחדשות העירונית אפשר לעשות עירוניות תוססת ודינאמית שנותנת איכות חיים אחרת"

אדריכלית קיקה ברא"ז, מייסדת ושותפה מנהלת בקיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים: "אנחנו יוצרים שכונות מאוד צפופות ואנחנו לוקחים את הצפיפות הזו כהזדמנות". צפו בראיון המלא עם ברא"ז במסגרת פרויקט 70 המשפיעות והמשפיעים של ישראל בנדל"ן וההתחדשות העירונית 2020

"לפני 7 שנים הבנו שההתחדשות העירונית זה הכיוון אליו הארץ הולכת. יש לנו מחלקת התחדשות עירונית מאוד משמעותית במשרד שקידמה עשרות תב"עות עם אלפי יחידות דיור", כך מספרת אדריכלית קיקה ברא"ז מייסדת ושותפה מנהלת בקיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בראיון לרגל בחירתה לנבחרת 70 המשפיעות והמשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית של מגדילים. 

בנוגע לשאיפות לשנים הקרובות השיבה ברא"ז: "להמשיך ולעשות עוד ועוד שכונות מגורים, בדרך שלנו. בדרך שאנחנו מאמינים בה של אדריכלות אתית, אדריכלות שמתייחסת למקום, אדריכלות ישראלית שמתייחסת לתרבות ולאקלים ולאורח החיים הישראלי. ליצור קהילות במסגרת ההתחדשות העירונית ולספק חוויות מגורים חדשניות. אנחנו יוצרים שכונות מאוד צפופות ואנחנו לוקחים את הצפיפות הזו כהזדמנות. אנחנו מאמינים שבעזרת ההתחדשות העירונית אפשר לעשות עירוניות תוססת ודינאמית שנותנת איכות חיים אחרת ממה שהייתה". 

צפו בראיון המלא עם אדריכלית ברא"ז כדי לשמוע מה היא חושבת על אדריכלות והתחדשות עירונית וגם אילו תכונות חייבות להיות למי שרוצה להיכנס לתחום המורכב. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות