banner
פרויקט פסגת דן // חיים אייז דניה סיבוס
פרויקט פסגת דן // חיים אייז דניה סיבוס

כללית, סופר פארם וגולדה חתמו על הסכמי שכירות בפרויקט עירוב שימושים

גובה השכירות הממוצעת עומד על כ-140 שקל למ"ר. אסי לויתן בן עמרם, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי: "רוכשים מצפים שבית הקפה, המרפאה ומועדון הספורט יהיו מתחת לבית"

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, מדווחת כי חתמה על הסכמי שכירות לשטחים המסחריים בפרויקט פסגת דן הממוקם ברחוב ז'בוטינסקי 105 ברמת גן. במסגרת ההסכמים תשכור קופת חולים כללית שטח של 913 מ"ר ל-24 שנים, סופר פארם תשכור שטח של 510 מ"ר ל-24 שנים, סטודיו יוסי פורת ישכור שטח של 225 מ"ר ל-5 שנים וגלידה גולדה תשכור שטח של 110 מ"ר ל-5 שנים. גובה השכירות הממוצעת עומד על כ-140 שקל למ"ר. 

הפרויקט ממוקם בשכונת הגפן והוא כולל מגדל המתנשא לגובה של 40 קומות עם 195 יחידות דיור בגדלים שונים של 3-4-5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. ברחבה לצד המיגדל נבנה קומפלקס מסחרי ששטחו הכולל 2,200 מ"ר. על פי הדיווח, לאחרונה נמכר פנטהאוז בפרויקט ברמת מעטפת במחיר של 7.9 מיליון ₪. 

אסי לויתן בן עמרם, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדן נדל"ן מציינת: "כבר מספר שנים שאנחנו רואים שתי מגמות שהולכות ומתחזקות: עירוב שימושים במגדלים ומסחר שכונתי, שתי המגמות קשורות ומביעות את רצון הצרכנים לתעסוקה ומסחר בקרבה לאזור המגורים. כמו כן, לאור הקורונה חל שינוי תפישתי בקרב דיירים שרוצים שירותי מסחר ותעסוקה קרובים לביתם. רוכשים מצפים שבית הקפה, המרפאה ומועדון הספורט יהיו מתחת לבית ובמרחק הליכה דבר המהווה יתרון משמעותי ויכול לחסוך להם זמן רב ולאפשר תכנון נכון יותר של היום". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות