banner
חברת פנטון, יח"צ
חברת פנטון, יח"צ

בצל הקורונה: "פנטון" מחליפה את פלטת הצבעים לשנת 2020

חיכינו בסבלנות והנה זה בא… ענקית הצבעים "פנטון" מכריזה על פלטת הצבעים החדשה לשנת 2020: ה"סינרגיה" שכולה שלווה, שקט וטיפוח

טולמנ'ס // יח"צ

בין אם בעקבות שבוע העיצוב שבוטל, או בגלל נגיף "קורונה" שגזר על כולם שהות ממושכת בבית, מכריזה "פנטון", אוטוריטת הצבעים הבינלאומית על פלטת צבעים חדשה, שתשלוט בעיצוב הבית. פלטת הצבעים החדשה קיבלה את השם "סינרגיה" וכוללת גוונים שלווים, שקטים ומטפחים. 

חברת פנטון, יח"צ
טולמנ'ס דוט // יח"צ

רק בדצמבר האחרון, הכריזה פנטון על הצבע "כחול קלאסי" כצבע שישלוט בשנת 2020. הבחירה נבעה מהרצון להכניס שלווה וביטחון אל העולם הכאוטי. פנטון לא תיארה לעצמה שמספר חודשים לאחר מכן תשחרר לעולם העיצוב פלטת צבעים חדשה בניסיון לסוך קצת אופטימיות ושלווה לחיינו שנראים קצת פחות וודאים בימים אלו. 

חברת פנטון, יח"צ
טולמנ'ס דוט // יח"צ

לורי פרסמן, סמנכ"ל מכון הצבעים פנטון, על השקת פלטת "סינרגיה": "התקופה האחרונה מכניסה אותנו לעידן של טרנספורמציה טכנולוגית וחברתית. קצב השינויים ממשיך להאיץ בקצב שבור, כך שאותם הרגלים מוכרים עוברים לנגד עינינו אך פותחים דרכים חדשות ומקוריות של ראייה, עשייה, קנייה ותקשורת. כשעינינו נשואות אל המחר, אנו רואים עתיד המאופיין בתחושת אפשרות כוללת ומרחיבה".

חברת פנטון, יח"צ
טולמנ'ס // יח"צ

הבחירה בגוונים לדבריה נובעת מהתחושות העולות מפלטת הגוונים החדשה אשר אינה צורמת או מעלימה, אך יחד עם זאת ניכרת בה דרמה וניגודיות של אור וחושך. בגוונים ניכרת שלווה מדיטטיבית ונעימה לצד שקט מהדהד המזמנים אותנו לחקור את שולי הדמיון שלנו. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות