banner
הדמיה: אלכס לובימוב ICR
הדמיה: אלכס לובימוב ICR

גבעתיים: מתן תוקף לפינוי בינוי הכולל 333 דירות חדשות

חברת ICR מדווחת על מתן תוקף בוועדה המקומית לתוכנית פינוי בינוי מתחם ההסתדרות הכוללת 117 יח"ד קיימות, שבמקומן ייבנו 333 דירות חדשות ושטחי מסחר

"התכנית המפורטת שמקדמת החברה קיבלה תוקף על ידי הועדה המקומית לאחר הליך סטטוטורי ארוך שנים", כך מדווחת היום החברה, "משמעות הדבר היא, כי כעת פתוחה הדרך להגשת היתרים במתחם כבר בחודשים הקרובים". היקף ההכנסות הצפויות מוערך על ידי החברה בכ-310 מיליון שקל והרווח הגולמי בכ-130 מיליון שקל.

תכנית מתחם ההסתדרות (מתחם ב') כוללת פינוי של 4 מבני שיכון ישנים הכוללים 117 יח"ד קיימות, שבמקומן ייבנו 333 דירות חדשות בשלושה מגדלים בגובה של 24 קומות. התכנית כוללת גם 1,000 מ"ר שטחי מסחר וכן שטחים ציבוריים. תמהיל הדירות כולל דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים והן עתידות לצאת לשיווק במהלך שנת 2022. אדריכלי ומתכנני הפרויקט הנם רותי הרשקוביץ ממשרד בר הרשקוביץ אדריכלים.

מתחם ב' האמור מצטרף למתחם נוסף אותו מקדמת החברה במסגרת אותה תכנית מפורטת – מתחם י' ברחוב אידמית, הכולל 42 יח"ד קיימות, שבמקומן צפויה החברה להקים 118 יח"ד.

מורדי שבת מנכל ICR // צילום: יובל חן
מורדי שבת מנכל ICR // צילום: יובל חן

מורדי שבת, מנכ"ל ICR, מסר כי: "היום הושלמה אבן דרך חשובה בקידום הפרויקט. גבעתיים תיכנס בקרוב לתנופת בנייה אדירה ותמשוך אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. אנו ב-ICR שמחים לקחת חלק משמעותי ומרכזי בתוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר שמקודמת כיום בעיר גבעתיים".

עו"ד קרן פרשקר ממשרד רז-כהן פרשקר ושות' המייצג את דיירי המתחם אמרה בעקבות אישור התוכנית: "אנו מברכים את הדיירים ואת החברה היזמית על אישור התוכנית המפורטת. אחת מאבני הנגף שנותרו הוא פתרון הניקוז, אשר על פי התוכנית מהווה תנאי להוצאת היתרי הבניה. אנו מאמינים שבעניין זה נוכל להגיע להסדר עם העירייה על מנת למנוע את עיכוב הפרויקט".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות